když je reklama v televizi, tak na dálkovém ovládáním zmáčku "fast forward" :-)) na naši televizi se lze koukat (pokud vůbec) jenom ze záznamu, protože prime-time pořady dávají buď odpoledne nebo o půlnoci.
Ale vzdyt ja na vyber mam - muze televizi vypnout nebo prepnout kanal. Oproti tomu pokud mi nekdo na muj SMTP server posle nejakou reklamni debilitu s 10MB priloh ve formatu DOC, tak mi akorat zvysuje traffic a zahlcuje server.
uz vidim, jak nekdo zaplati 100 000 za televizni reklamu "vazeny pane Michlovsky, zaujalo me vas reseni laserem rizeneho detekcniho zarizeni ZZZ. vzhledem k tomu ze nase firma muze nabidnout licenci na patentove reseni YYY - ktera by umoznila podstatne zhodnotit vase produkty, domnivam se ze je zde prostor pro spolupraci, jejimz cilem by bylo vytvoreni a pripadne spolecny prodej zarizeni XXX. predbezny navrh technickeho reseni v priloze". a uz vas vidim, jak nadseny budete, az budete v televizi nucen sledovat asi tak milion takovych reklam denne. kdyz nepochopite, ze reklama je neco uplne jineho nez jedna konkretni cilena podrobna obchodni nabidka, tak tahle diskuse asi nema smysl.
nutkavou potrebu nemam - a uz vubec by me nenapadlo oslovit vas - predem si vzdy zjistim, koho ma smysl oslovit, neposlilam nabidky naslepo - i kdyz vas to zrejme prekvapi, nejsem idiot.
Koukám že vy by jste nejraději aby vám před reklamou na Nově hlasatelka dala na výběr jestli ji chcete vidět nebo ne co? :-)
Je to to samé .... proste je to druh nabídky/reklamy a vždy se najde spůsob jak vám ji doručit přímo pod nos ... a nezáleží zda jsem za ni zaplatit TV NOVA milion nebo firme za rozeslání info emailů půl milionu ...
Zaplatte si reklamu v tisku, v radiu, v TV, a nezasirejte mi emailovou schranku nabidkami, ktere me nezajimaji. Totez se tyka reklamnich letaku, ktere me taky nezajimaji.
Pokud mate nutkavou potrebu nekoho oslovovat svymi uzasnymi a vyhodnymi nabidkami na cokoliv, tak si vyzadejte predem souhlas (na rovinu rikam, ze ja osobne vas poslu k sipku).
proboha uz me fakt s... to neustale nesmyslne omilani slova "obtezovat". chapu, ze mit neustale plnou schranku naslepo posilanych nesmyslu je obtezujici. ale poslani naprosto konkretni cilene adresne jedine obchodni nabidky je obtezovani? vzdyt o tom snad obchodovani je proboha! to je nas job, to nas zivi! a to, ze musite chodit do prace, to nahodou obteozovani neni? ze byste mohl navrhnout zakon, aby kazdeho, kdo se odvazi po vas nejakou praci chtit, zavreli az zcerna.
zákon č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti
§ 7 Šíření obchodních sdělení
(1) Pokud fyzická nebo právnická osoba získá od svého zákazníka podrobnosti jeho elektronického kontaktu pro elektronickou poštu, tato fyzická či právnická osoba smí využít tyto podrobnosti elektronického kontaktu pro potřeby šíření obchodních sdělení pouze za předpokladu, že zákazník dal předem prokazatelný souhlas k takovémuto využití svého elektronického kontaktu.
Vyplývá z toho tedy celkem jednoznačně: mejly, které KDEKOLIV získáte nebo koupíte, slouží POUZE k zasílání poptávek, nebo v nejzažším případě k nekomerční komunikaci. Pokud chcete někomu něco nabídnout, musíte si vybrat formu, která recipienta nebude obtěžovat, a ke které vám dá předem souhlas. A já k tomu dodávám: díky Bohu!!!
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).