Jestli to správně chápu, tak do systému se dostávají už zaplacené objednávky, které následně (ten stejný, nebo následující den) zabalíte a expedujete.
V okamžiku, kdy objednávky importujete do systému můžete automaticky vytvářet datové zprávy pro EET (v okamžiku importu určitě máte všechny potřebné údaje). Tím si splníte svoji povinnost zaregistrovat, když se o platbě dozvíte.
Účtenku buď pošlete na kontaktní mail, nebo využijete ustanovení v Metodickém pokynu
Pokud původce tržby fyzicky přítomen není, lze za splnění povinnosti vystavit účtenku pokládat např. vložení účtenky do obálky k samostatnému odeslání a vhození do schránky, nebo vložení účtenky do krabice k dálkově objednanému zboží, které čeká na expedici za podmínky, že toto zboží bude v nejbližší době
expedice odesláno.
a prostě tu účtenku vytisknete a vložíte ke zboží do krabice.