presne tak, nejdriv se o tom bude muset zacat psat v casopisech pro "opravdove manazery" (typu e-biz, nic ve zlem), pak si ti odpovedni manazeri vyzadaji at jim to nekdo z IT oddeleni vysvetli co to dela, pak pozadaji jeste znovu IT oddeleni o vysvetleni co to dela (protoze na poprve to nepochopi) a nakonec z toho bude druhy spam a pan hlavenka bude na zive.cz psat o tom jak bill gates do dvou let znici veskery spam v RSS.
>Takze budoucnost reklamy v RSS moc ruzove nevidim
Já to vidím spíš černě. Až se to domáknou hošani z marketingu, tak to teda bude mazec. Zatím ještě ti lidé většinou nepochopili ani to, jak dobře dělat reklamu na webových stránkách a teď se vrhnou na RSS.
Nejdriv by se mel sjednotit RSS jako takovy, pak muzou byt nejake ambice na sjednocovani reklamy v nem. Navic reklama jde proti duchu takoveho systemu, ktery byl zameren na automaticke zpracovavani. A pokud bude reklama jednoduse rozlisitelna/oddelitelna, tak z tech 15% lidi to zacnou trictvrtiny filtrovat, protoze kdo dnes pouziva RSS ctecku tak je da se rict vice nez bezny Franta uzivatel. Takze budoucnost reklamy v RSS moc ruzove nevidim jako ostatne ani budoucnost samotneho RSS viz. nedavny odklon Google.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).