Hlavní navigace

Vlákno názorů k článku Když je hotline nedobytná od Gnukoleus - Jo souhlasím, mám to rok a musím cca...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 14. 10. 2008 11:37

    Gnukoleus (neregistrovaný)
    Jo souhlasím, mám to rok a musím cca každé 3měsíce řešit problémy. Z posledních zaslali mě fakturu na vyšší částku aniž by mě kdo upozornil. Furt jenom potíže !!!
  • 2. 11. 2007 16:10

    bez přezdívky
    Mám ADSL a jelikož Karneval (nyní UPC) nabízí lepší podmínky pro internetové připojení, tak jsem se rozhodl, že přejdu ke Karnevalu. Tuším že 7. srpna jsem si objednal přes webový formulář internetové připojení. Dostal jsem automatickou odpověď, že můj požadavek zaregistrovali a .... bla bla bla. Pak jsem ještě potřeboval vyřešit nějaké administrativní problémy a technické dotazy - psal jsem x-krát (hodněkrát) přes jejich webový formulář, odpověď žádná. Pokud nějaká odpověď náhodou přišla, tak po cca 1-1,5 měsíci od dotazu a ještě takové všeobecné kydy, na které jsem se vůbec neptal. Když už jsem nějakou relevantní informaci dostal, tak za týden třeba přišla další informace od někoho jiného, která tu předešlou informaci zcela popřela - prostě "levá ruka neví co dělá pravá". Po sloučení Karnevalu a UPC to samé v modrém. No a na hotline (ať už karnevalu nebo UPC jsem se dovolal tuším jednou po cca 45 minutách čekání.
    Někdy začátkem října jsem to vzdal a objednávku internetu jsem zrušil. Naštestí můj dosavadní poskytovatel ADSL pod dojmem mé výpovědi změknul a poskytnul mi zajímavou slevu, takže jsem zůstal tam, kde jsem byl dosud - tedy u SkyNetu. Jejich hotline je perfektní, když je (velmi zřídka) nějaký výpadek, tak se dovolám i třeba o půlnoci a vždy se s nimi domluvím.
    Takže UPC nebrat.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).