U Kiwi jsem si koupil letenku do ČR. Na letišti mi řekli, že letenku koupenou nemám. Stejný přímý let letěl až za týden, tak jsem si koupil dvě na kratší vzdálenosti. Samozřejmě jsem chtěl vrátit peníze.
Měli podporu outsourcovanou asi někam do asie. Vrátili mi peníze za jednu, ale bylo skoro nemožné jim vysvětlit, že jsem měl dvě letenky. Musel jsem vždycky doplnit kontext, jenže ten si přečetl zase jiný člověk, který dokázal udržet v hlavě jenom 4 věty, takže jsem doplnil kontext, aby si to přečetl úplně jiný člověk, který dokázal udržet v hlavě jenom 4 věty, takže jsem doplnil kontext, aby si to přečetl úplně jiný člověk, který dokázal udržet v hlavě jenom 4 věty, ...
Obecně jsem proti AI na podpoře. Ale v jejich případě byla tak marná, že AI by to určitě zvládla lépe. Třetí den jsem se dovolal na českou podporu, stačil jeden hovor a zařídilil to co asiati tvrdili, že nejde.
Od té doby si na Kiwi najdu spoj a pak ho koupím jinde :-D
AI všeobecně nepodléhá náladám, není nedospaná, nemá menstruaci a má IQ tak přibližně na úrovni součtu tří zaměstnanců callcenter. Ale na druhé straně když si Gemini nebo ChatGPT vezme něco do hlavy, tak je to těžké mu vymluvit. Jakmile se situace dostane za hranici běžného provozu, tak ten lidský zásah asi bude nutný.