Poznamka na zaver - ten kdo opravdu vi neco o zvysovani navstevnosti (a myslim, ze pan Lahvicka mezi ne take patri :-) si samozrejme ty nejlepsi veci necha pro sebe :-)
Zdravim,
no, ten clanek opravdu nema moc cenu komentovat - radit, jak "podvadet" (byt "legalni" cestou) je tak trosku divne. Ale prekvapila me Vase reakce. Proc by web, ktery ma malou navstevnost nemohl byt ziskovy?!
¨
Z vlastni zkusenosti mohu rici, ze i stranka, ktera ma treba jen desitky pristupu za den muze byt 100x ziskovejsi nez stranka s milionem pristupu :-)) = a muze to byt i hypoteticky priklad na letenky.dobrodruh.cz - kdyz si kazdy z tech 46 navstevniku koupi letenku (treba ma perfektne zacilenou reklamu a kazdy navstevnik nakupuje :-), tak ten server je PEKNE ziskovy :-))
Poznamka na zaver - ten kdo opravdu vi neco o zvysovani navstevnosti (a myslim, ze pan Lahvicka mezi ne take patri :-) si samozrejme ty nejlepsi veci necha pro sebe :-)
Ad pravidla vymenneho systemu - souhlasim s Vami - servery, co maji CR pod 0.1% (a pri objemu napr. minimalne 500 zobrazeni za den) - (preci jen se tak male procento da ocekavat u malych serveru - na ty jste zapomnel :-) by mely byt minimalne "postihovani", ne-li rovnou vylucovany. (kruci, to je neprehledna veta, ale snad se v ni ctenar vyzna :-))
"Jirka Lahvička to ví, protože popisovany chat provozuje."
No, přesnější je, že pracuju ve firmě, která chat provozuje :-) Ovšem souhlasím s tím, že začít stavět chat jako generátor impresí je pitomina, právě na rozjezd chatu a na jeho další propagaci (konkurence je dost tvrdá) se spotřebuje zhruba tolik impresí, kolik jich kdy vygeneruje. Vybudovat navštěvovaný chat je dnes v podstatě nemožné, pokud nemáte za zády ohromný subjekt velikosti řekněme Seznamu (Chata) nebo Cpressu (Xpoint), ale i pak můžete vyhořet (chat.quick.cz).
Jan není chytrý rádce, proto jeho špatné výsledky. Napsat článek umí každý, ale zvýšit návštěvnost Webu zvládne jen někdo kdo dělá dobře svou práci a rozumí jí. Vytvořit jako generátor impresí chat je směšné. Rozjet chat tak aby tam chodili lidé by bylo natolik pracné, že si to Jan neumí ani přestavit. Jirka Lahvička to ví, protože popisovany chat provozuje. Pravděpodobně také ví, že pokud by se Janovi povedlo rozjet chat, musí mít návštěvnost téměř 1000 lidí/den a to udělá jak? Lidi do chatu nebudou chodit, dokud tam nějací nebudou a žádní tam nebudou dokud nebudou chodit. Janovo rady jsou postavené na hlavu. Rozjet dnes chat je těžší než rozjet Dobrodruha, tak si chat jako nástroj pro rozjíždění Dobrodruha neumím představit. Jestli Janovi něco pomůže tak kvalitnější Web a ne chat. Jak dlouho Atlas rozjížděl Pokec a jak dlouho cestování. Atlas pomocí pokecu může generovat imprese pro cestování, ale radit začínajícícm subjektům, aby to dělali také tak je nedostatek kvality autora. Je to ale chyba Lupy, že takto motá nezkušeným hlavu. Jan za to nemůže, on to ani neví. Buď se nad článkem nezamyslel nebo se zamyslel, ale v jeho případě to bylo houby platné.
Pokud na dobrodruh.cz platí, že každá stránka obsahuje právě jeden čtverec BB (je standardní součástí levého navigačního sloupce), pak počet impresí čtverce odpovídá počtu zhlédnutých stran.
Prodloužení na autorovy rady je jednoduché:
1. Buď je sám neaplikuje, a pak jim nejspíš moc nevěří (nepředpokládám, že by jeho cílem bylo dosáhnout nižší než nejvyšší možné návštěvnosti).
2. Nebo je naopak aplikuje a přesto má takovou návštěvnost, jakou má, tj. nejspíš někde bude nějaká chyba.
Jinými slovy: na 661 otevřených stránkách denně má Dobrodruh.cz čtverec Billboardu. Hmm. Co se z toho dá odvodit k návštěvnosti, to Jirko nevím. A už vůbec nechápu, co se z toho dá odvodit k tomu, "jak se autorovi daří aplikovat rady o zvýšení návštěvnosti". Ale možná jsem se zase spletl nebo mi něco ušlo.
Čistě orientačně jsem se díval, jak se autorovi daří aplikovat rady o zvýšení návštěvnosti na jeho vlastní server dobrodruh.cz. I když už pro jistotu odstranil z většiny stránek kód Toplistu, při troše snahy mi vypadla z BillBoardu.cz tato data o návštěvnosti (vzorek za poslední týden):