Po celou dobu jsem sledoval články tohoto autora s úsměvem, ale bez komentáře. Ale tento článek mě donutil reagovat. Jestli tenhle člověk radí na snad ještě seriózním serveru Lupa jak podnikat na internetu, tak ....
Jak vůbec někdo může radit takové kraviny jako vytvoření generátoru atd. Pokud si totiž autor pořádně přečte pravidla výměnných systému, tak zjistí, že např. stránky s chaty a další generátory návštěvnosti nikdo nepodporuje. A navíc podezřelé stránky jsou kontrolovány a systémy používají několik nástrojů ke zjištění těchto aktivit. A o morálce ani nemluvě.
Ještě by mohl autor doporučit si na stránky umístit všechny kódy všech systémů v co největším množství. :-)
Dál bych mohl rozebírat předchozí články tohoto autora (např. analýza konkurence apod) :-)
Problem vymennych systemu je, ze podle meho nazoru ke generatorum impresi pristupuji ze spatne strany - definuji krkolomna pravidla, ktera stejne nakonec nekdo "legalne" obejde, tj. ma na svem serveru pozice sice podle litery pravidel, ale proti jejich duchu. Recept, jak poznat generatory impresi, je pritom jednoduchy - bannery u nich dosahuji nizoucke CTR (< 0,1 %). Pro srovnani, dlouhodoby prumer vymennych systemu se u banneru 468x60 pohybuje kolem 0,5 % (tj. u "poctivych" serveru je jeste vice). Mozna by tedy stacilo pravidlo, ze kdo bude dosahovat nizke CTR, bude mit snizen pridel kreditu a naopak. Nebo ze pokud bude mit nekdo CTR mene nez 0,1 %, muze mu byt odepreno dalsi clenstvi v systemu...
Jo s tim nazorem souhlasim. Ono uz nekolikrat se mi stalo ze clovek skocil na nejakou stranku a zjistil ze v podstate nic neobsahuje (krome reklamy na vyrobu impresi). Ono asi nejde vydat zavazna pravidla protoze narod cesky je narod vyzkumniku a vzdy se najde zpusob jak je obejit. Nicmene v teto souvislosti by mne docela zajimal nazor predstavitelu vymennych systemu co chteji s timto problemem delat. Protoze na nej doplacej predevsim poctivy clenove.
Mam na svych strankach take bannery. Onehda jsem chtel zadat reklamu (oblast cestovniho ruchu pro ceske uzivatele) a lamal jsem si hlavu proc pri presnem zacileni pouze na tuto skupinu dosahuje muj click rate pouze 0,2%. Nakonec jsem na to prisel. Vetsina kreditu se spotrebovala na strankach v anglickem jazyce v podstate generatoru impresi. Neslo nastavit zacileni na servery z oblasti cestovniho ruchu pouze v ceskem jazyce.
Ono pri tomhle pristupu ze strany vymennych systemu se nelze divit ze reklama je v takovem stavu jakem je.
BTW.po zmene zacileni byl prumerny clickrate 1,2%.
Prosim omluvte muj pravopis.
Na druhou stranu jsem si hral s bannery (kategorie) co meli na serveru nejvyssi klikatelnost, ty jsem tam pustil a ostatni sekce zakazal, klikatelnost celeho serveru se tak dala zvednout az k 8 %. Jenom tim, ze jsem tam pustil bannery na ktere si na serveru nekdo kliknul bych tak mohl pomoci nahoru s CTR a zase bych to obesel. Dalo by se to chranit lepe? Cesta vede asi jinam.
Proc? Tim se dosahne ucelu... jako serveru mi je srdecne jedno, jestli bude CTR vyssi kvuli tomu, ze se na spravne misto dostane spravny banner, nebo proto, ze budou vylouceny generatory impresi (BTW pro ty by to nefungovalo, malokdo na ne cili, a proto samy mnoho neovlivni, co tam maji). Potiz je v tom, ze cim vice ruznych omezeni na cileni se nastavi, tim vice se destabilizuje cely system - na atraktivnich plochach je pretlak, na generatorech impresi se nema co zobrazovat, zhorsuje se vymenny pomer jako celek a prumerny clen trpi - coz neznamena, ze vsichni, pokud mam vic casu a schopnosti hrat si s vymenikem nez jini, moc neztracim, ovsem o to vic ztraci nekdo misto me...
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).