Vlákno názorů k článku Kolik bude Lupa stát a kdy? od Dan Lukes - Mikroplatby neresi nutne problem s predavanim hesel ci...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 30. 10. 2001 12:04

    Dan Lukes (neregistrovaný)
    Mikroplatby neresi nutne problem s predavanim hesel ci neceho podobneho - nepredpokladam, ze pokud prectu (a mikro-zaplatim) clanek jednou, tak pri druhem cteni za nejakou dobu ho budu platit znovu - takze i mikroplatbou si zrejme budu kupovat prvo na cteni konkretniho clanku - a stejne bude nutne zajistit, aby se toto pravo nedalo nebo nevyplatilo predavat.
  • 30. 10. 2001 11:10

    Tomas Velebny (neregistrovaný)
    No to by vyresilo treba i pouziti mikroplateb...

    Zalozim si mikroplatebni konto, na nej si prevedu par stovek (=zaplatim predplatne) a pak by se mi po kliknuti na premiovy placeny clanek (ci jeho pokracovani) automaticky odecitala prislusna castka.
    A pokud by stejne mikroplatby vyuzivalo vic serveru, tak nemusim predplacet kazdy server zvlast.
    A pokud me server nejak identifikuje (ze by nejaky mikroplatebni passport? - neco jako ma MSN, abych se nemusel hlasit na kazdy seerver zvlast) tak mi muze i dat slevu nebo poznat, ze jde o firemni konto, poznat, ze jsem za ten clanek uz zaplatil a priste mi ho automaticky ukaze cely apod.

    Samozrejme by chvili trvalo upravit redakcni systemy, ale stejne placeni za obsah je spise veci pristich let, takze casu dost...
  • 30. 10. 2001 0:02

    Robert Němec (neregistrovaný)
    Kdosi zde zmínil, že i kdyby byl prémiový obsah, stejně se brzy roznesou hesla.

    Doporučoval bych to udělat jako ČTK: spolu s předplatným různého druhu si také kupujete počet možných přístupů najednou. Pokud si koupíte jen jeden přístup, dostane se na jedno heslo do systému v jeden okamžik jenom jeden člověk. To by dost odrazovalo od předávání si hesel, protože bych jistě nechtěl, abych se nedostal na Lupu právě tehdy, když bych chtěl, protože by tam byl zrovna někdo jiný.

    Velké firmy by si naopak mohli koupit na jedno heslo třeba padesát přístupů (s příslušnou slevou) a to rozdat svým zaměstnancům. Lupu by tak mohlo číst 50 lidí najednou z dané firmy.

    Případně (opět á la ČTK) by se přístup vázal na jednotlivé IP adresy.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).