Vlákno názorů k článku Komu, kdy a jak Telefónica O2 zrychlí ADSL? od luda - 17.9. Tak jsem se konečně polodočkal. Vypadá to,...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 18. 9. 2008 18:51

    luda (neregistrovaný)
    17.9. Tak jsem se konečně polodočkal. Vypadá to, že na ústředně je to již nastaveno (12Mb/500kb) leč rychlost reálná je někde okolo 3Mb, což jsou hodnoty na kterých mi to dosud běželo. Vypadá to na další díl...
  • 19. 9. 2008 19:31

    krakonoš (neregistrovaný)
    Ono je to o tom, že jim citelně chybí přesně ti lidé, které nedávno vyházeli. Postup je následující: Management řekne: Chceme pro všechny 16 mega. Technik řekne: S tím, co máme k dispozici, je to absolutně nereálné. Technik je, jako neschopný, vyhozen, call centrum, kde kdysi seděli lidé, kteří měli jakés takés ponětí vo co go, se zruší a za ušetřené peníze jede management na dovolenou. No a outsorcingová údržba a pronajaté call centrum dělají, co umí. Moc toho není a výsledky tomu odpovídají. Mám velké štěstí, že na vodoprdu a jeho službách nejsem závislý.
  • 16. 9. 2008 17:36

    luda (neregistrovaný)
    Podělím se s vámi o čerstvou zkušenost z přechodu na 16MBit od O2. Jako uživatel stávajícího tarifu 6Mbit si za ty samé peníze chci pořídit tarif 16MB. Pochopitelně bez balíčků.

    3.9. Objednávka-Slečna v call centru se mi pokouší nabízet balíček duo, to odmítám. Dostávám informaci, že moje linka dovede max.12MBit. Proč ne, za ty samé peníze?. Moji objednávku zadává do systému. Do 48 hodin bude aktivní.

    6.9. Rychlost zůstává stejná. Volám na O2.Dostávám sdělení, že objednávka se jim vrátila z technického oddělení k novému zadání do systému. Fajn, tak to objednávám podruhé.

    7.9. Raději již 48 hodin nečekám a tak volám opět. Objednávka již sice v systému je, ale má navíc i dodatek, že je na lince nějaký problém a že se tedy navíc řeší jakási porucha. Na to prý mají 5 dnů. Fajn, co se dá dělat, když porucha, tak porucha.

    Dávám si načas nebudu prudit

    16.9. Volám na O2. Objednávka se jim prý vrátila z technického oddělení k novému zadání do systému. Fajn objednávám tedy potřetí...

    Musím říct, že na celé této anabázi mě nejvíc irituje, systém přístupu O2 k zákazníkovi.
    Vím, že operátorky za nic nemohou, tajemné technické oddělení, na které kontakt nedostanete, se asi taky snaží, že z toho jejich lidé ani nespí.
    Ale proboha.., to mi nikdo není schopen alespoň zavolat a říct "máme ten a ten problém a bude vyřešen do toho a toho dne." Kdybych se já choval takhle ke svým zákazníkům, tak bych si místo psaní tohoto výlevu, nejspíš pročítal stránky na úřadu práce.

    P.S. A pro ty, co co se mi diví, že jsem ještě u O2. Máte pravdu, kdo chce kam...
  • 17. 9. 2008 7:26

    dufy (neregistrovaný)
    zavolej na poruchy, nahlas problem s internetem a at presne napisi co jim reknes a ze zadas kontakt technika z L2, ozve se ti (pokud budes dostatecne specifikovat, co po nich chces a prinutis tu slecnu to presne napsat)...
  • 17. 9. 2008 9:34

    anonymní
    Muj vcerejsi zazitek - pred 14 dni jsem presel na O2 Trio (operator overil, ze max. rychlost na me lince je 10Mb), Trio aktivovano minuly tyden, s vypnutou O2TV rychlost internetu cca 5,5Mb, se zapnutou cca 3,6Mb, uplne stejne jako pred navysenim. Takze to vypada, ze synchro linky je pouze 7Mb jako prede aktivaci O2TRIO (dle modemu je tomu opravdu tak). Volam technickou podporu, proc nemam synchro min. na 8Mb (spise by melo byt na maximalnich 10Mb). A uz to jelo - je mozne si aktivovat 16Mb, s tim, ze to pujde max tech 10Mb, rikam, ze 16Mb nepotrebuji a ani neni v O2Trio nabizeno, ze mi staci tech 8Mb, ale potrebuji vetsi synchro rychlost, odpoved, ze tam je technicky problem - kvalita linky apod., tak jsme odpovedel, ze toho asi nechame, kdyz mi pred chvili nabizel 16Mb a pak je mozno synchro na 10Mb. Kazdopadne podotykam, ze operator se snazil byt vstricny a slusny a problem jineho vzal pravdepodobne na sebe.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).