Mám 2Mb od O2, technicky můžu přejít na 8Mb okamžitě. Zažádal jsem na 800020202 o info o možnosti dřívějšího přechodu na vyšší rychlosti než až příští tok. Výslovně uvedli, že pokud nezažádám o jeden ze 3 balíčků (internet s TV n. s navýšením pevné linky n. s O2 mobilní) tak zvýšení rychlosti mi dřív neprovedou.
A já zase necápu o2, že má tak velký zájem nám šetřit peníze. Pokud někdo chce platit více, tak proč ho Prostě mám zájem aby společnost o2 nutí a podmiňuje rychlejší internet nějakýma balíčkama??
A já zase nechápu o2, že má tak velký zájem nám šetřit peníze. Pokud někdo chce platit více, tak proč ho o2 nutí a podmiňuje rychlejší internet nějakýma balíčkama??
Nevím co je nepochopitelného na tom, že nechci nic navíc, než co potřebuji. Všechno, co mi O2 nabízí v balíčcích, mám vyřešeno jinak, podle mně líp! Dobrovolně platím víc, to ano, ale za služby které vyhovují mně, takže za víc!!
"nechapu ty lidi, co se brani balicku a radeji dobrovolne plati vice za mene :-D"
A tvoje omezenost má být nějaké objektivní měřítko pro to, co má skoromonopolní operátor lidem vnucovat? Od O2 tady mám dráty z ústředny, pevný telefon nepoužívám (nemám ho ani zapojený). LLU tady jiný operátor nemá, takže ani nemá cenu nechat si to přeprodávat od jiného ISP. Na hlasové služby používám jiného mobilního operátora, TV mám z vlastního digitálního satelitu. A teď mi řekni, proč bych si měl proboha nechat vnutit nějaký balíček s voláním nebo O2TV jen kvůli zvýšení rychlosti?