Souhlasím s názorem na klamání zákazníka. Do 12.9.2008 asi dva roky samostatné služby pevná, IPTV, Internet 6Mb. Změna na Trio a navýšení Internet na 8Mb od 13.9.2008 (Objednáno 1.9.2008). Na ústředně ponechali limit 7 mega. Telefonní linka dle jejich testů umožňuje 12 mega. IPTV potřebuje pro MPEG2 alespoň 3 mega. Na dotaz proč drží na ústředně limit 7 mega odpověděli, že bych musel platit připojení 16 mega. To, že IPTV platím a potřebuje též své pásmo je nezajímá. Výsledek: Při využívání IPTV v HD (kanály 160 a 161 - pro MPEG4 je potřeba cca 7 mega) mám rychlost internetu po jejich navýšení na 8 mega 100 kilo(!!). Po vypnutí IPTV pak oněch cca 4 mega, což podle nich je v pořádku (agregace). Tuto stížnost též podám písemně.
hodne stesti..fakt, ze pri objednani O2TV dojde k vyraznemu zpomaleni internetu a obvykle i k velkemu narustu latenci je celkem logicky. Podle toho co jsem vyslechl na infolince a informaci z ruznych diskuzi je to tak, ze kdyz objednate O2Tv, technik fyzicke dojde na ustrednu a prepoji Vasi linku do dslamu urceneho pro klienty s TV. Ta musi mit pochopitelne vyhrazenou kapacitu a o "zbytkovou" kapacitu se deli klienti na internet :)
Tak já už využívám O2trio od 5/2005 a nedávno jsem měl ještě internet 4 mega a zažádal jsem o navýšení jak v nabídce mají na 8 mega. No a na jednou do dvou dnu sice přišel mejl, ale navýšení sice proběhlo, ale jen na 7 mega, ale internet běžel jen 2,5 mega. Takže jsem si nechal poslat technika a ten zjistil z dohledu z Olomouce, že O2TV má 3 mega, 3,5 mega je net a zbytek agregace. Tak jsem se tak na ...., že jsem podal reklamaci na klamání zákazníka s doložením fota co nabízí na netu a co mám ve svém kontě. No a ještě zvažuji, že s e obrátím na ČTÚ nebo hospodářskou komoru.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).