Hlavní navigace

Vlákno názorů k článku Komunitní servery: nadšenci versus portály od Jiří Čejka - Ukažse.cz - Musim souhlasit s odpovedi uzivatele Autore! A tleskam...

Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.

  • 16. 3. 2006 12:56

    Jiří Čejka - Ukažse.cz (neregistrovaný)
    Musim souhlasit s odpovedi uzivatele Autore! A tleskam tomuto cloveku, nebot pravdepodobne vi vice o komunitnich sluzbach nez autor tohoto clanku.

    Reakce na Vas prispevek je take jednoducha. Reklamu jste videt nemusel. Psal jste, nebo mozna jeste pisete, pro libimseti clanky do jejich spicy "magazinu", takze je to nasnade si domyslet, ze jde jen o propagaci.

    Kazdopadne je videt, ze absolutne nemate poneti, co se v komunitnim svete na internetu deje.

    Hovorim-li konkretne o nasi sluzbe Ukažse.cz, tak to neni server o hodnoceni fotek (mozna jste myslel jiny ze jmenovanych). Je to v pravem slova smyslu komunitni server s mnohem vice moznostmi, nez ma zde propagovany konkurent. Navic tyto moznosti jsou 100% funkcni, coz se o libimseti rici rozhodne neda.

    Dalsi nadhernou ukazkou je, ze to, co konkurence povazuje za novinku, je u nas pro uzivatele k dispozici jiz delsi dobu (prikladem bud treba videoprofil, ktery je k dispozici vice nez 1 rok). Jde jen o jeden z mnoha prikladu. Samozrejme je verejnym tajemstvim, ze libimseti bylo od zakladu kopii americkeho webu HotOrNot.com. Dokonce tak dokonalou, ze byly zkopirovany i nektere casti webu 1:1.

    Porad si myslite, ze neslo jen o propagaci libimseti? Necham na ctenem ctenari, at si udela nazor sam.
  • 16. 3. 2006 9:21

    Radim Hasalík
    Není to tak, že bych viděl reklamu na Líbímseti.cz a na základě toho psal článek. Líbímseti.cz jsem několik měsíců poctivě zkoušel, totéž mohu prohlásit s klidným svědomím o Xchatu a Lide.cz. Zkoušel jsem také nový Pokec na Atlasu.

    Souhlasím s vámi - skutečně jde o porovnání osvědčených značek. Kromě toho Líbímseti.cz není JEN hodnocení fotek, ale nabízí další služby či jejich náznaky (např. deníčky apod.).
  • 16. 3. 2006 13:31

    Radim Hasalík
    Psal jste, nebo mozna jeste pisete, pro libimseti clanky do jejich spicy "magazinu", takze je to nasnade si domyslet, ze jde jen o propagaci.

    Ano, psal jsem do magazínu Líbímseti.cz. Nicméně stejně tak jsem psal článek či články do Lidových novin, časopisu Score (pod pseudonymem), Lupa.cz, WebTip.cz, Novinky.cz a na svůj blog. Podle vaší logiky to nyní znamenalo, že bych nesměl psát články o médiích, do nichž jsem redakčně přispíval.

    Pokud někdo někam přispívá či píše, ještě to neznamená, že se podílí na propagaci daného serveru. Vaše tvrzení je tedy pouhou spekulací. Můžete prosím doložit, že jsem se v době psaní článku přímo podílel na propagaci serveru Libimseti.cz? Pokud to doložit nemůžete, nešiřte prosím podobné neobjektivní a neověřené informace.

    Dosud jsem od Líbímseti.cz nedostal oficiální nabídku, abych je jako PR zastupoval. Pokud bych takovou nabídku dostal a Líbímseti.cz skutečně zastupoval ve vztahu k médiím, rozhodně bych podobný článek nepsal.

    Jinak děkuji za konstruktivní připomínku ohledně videoprofilů na vašem serveru. Srovnával jsem Líbímseti.cz s komunitní službou českých portálů. Ve svém výběru nevidím žádný problém - služby nabízejí obdobné, mnohdy i lepší než Líbímseti.cz (blogy.lide.cz).
  • 16. 3. 2006 15:43

    Radim Hasalík
    Autorů Ukazse.cz bych se v tomto směru rád zastal. Na rozdíl od Líbímseti.cz uvádějí nějaké další informace o svém projektu.

    Když se chcete totéž dozvědět na Líbímseti.cz, nemáte šanci. Líbímseti.cz o sobě nic neříká, všichni autoři webu se schovávají za anonymní e-mail (až na pár míst, kde je autorství uvedeno - např. ve videochatu).

    Nemyslím si, že by autoři dělali seznamovací server kvůli nalezení přítelkyně.
  • 17. 3. 2006 10:21

    Radim Hasalík
    Já si vzpomínám, že se kdysi autor Líbímseti.cz stal uživatelem dne :). Uživatel dne se zobrazoval při procházení Líbímseti.cz. Server tak motivoval uživatele, kteří jeho služby hodně využívali. Teď jsem to hledal a už jsem uživatele dne nenašel, takže možná tuto funkci zrušili.

    Co se Ukažse.cz týče, tak to je čistě soukromý projekt. Pokud jsou profily autorů skutečně zvýhodněny, je to jejich věc. Záleží pouze na uživatelích, zda jim takový přístup bude či nebude vadit.

    Já osobně si myslím, že by provozovatel neměl zneužívat funkcí svého webu pro zvýhodnění své osoby. Pokud provozovatel využívá svůj server, měl by mít stejné podmínky jako uživatel (neřeším rozdíly v administraci).

    Například já se snažím, abych své čistě osobní blognutí nedával na hlavní stránku Brouzdej.cz. Jmenoval jsem rovněž editory z řad uživatelů, kteří mají stejná administrátorská práva jako já. Prakticky mi tedy mohou přemístit i můj příspěvek z hlavní stránky zpátky do blogu.
  • 20. 3. 2006 10:11

    anonymní
    Byt nekym, kdo ma cokoliv spolecneho s ukazse, tak bych o jakemkoliv plagiatorstvi pomplcel. Myslim si, ze starsi uzivatele techo sluzeb si velmi dobre pamatuji na grafiku, gui a defakto vse. Inspirace libimseti byla vice nez zjevna...
  • 16. 3. 2006 14:07

    tomik (neregistrovaný)
    tak tady se musim zastat autora - byt vami tak bych se vubec neozyval:-)))) at uz slo nebo neslo o propagaci libimseti tak pokud zde prezentujete ukazse tak se musim chechtat. Sleduji ukazse.cz od praveku kdy souperilo s libimseti a naprostou pravdou je ze se jedna o naprosty plagiat libimseti bez zadne pridane hodnoty.
    Vzdy se stalo nasledujici:
    a) libimseti udela novou funkci
    a druhy den b) ukazse udela stylem ctrl c ctrl v kopii teto funkce vcetne stejneho nazvu, textu, koncepce atd...
    Nikdy jste nevymysleli nic sveho, pouze kopirujete. Mam rad prebirani napadu ale ten kdo prebira si k tomuto napadu musi tad neco sveho. Proto take vas web nikdy libimseti nepredstihl a stagnuje, az prijdete na to ze nestaci kazdy den chodit na libimseti a otrocky kopirovat jeho funkce tak zacnete rust, otazkou je zda uz nebude pro vas pozde.
    Co se tyce libimseti, skutecne jde o napad z HotOrNot.com. Autori take prevzali spousty funkci z Rande.cz (deniky, osobky, domaci stranky atd atd... vcetne registracnich pravidel). Pravdou ale je ze VZDY k tomu pridali spousty svych napadu a velmi dobre to skladaji dohromady, navic libimseti nejvic vyrostlo na parovani dle fotek coz je napad kterym prorazili.

    A jeste k ukazse - neodpustim si malou poznamku - cely server vypada jako seznamka dvou zoufalcu kteri by jinak nenasli zenskou, tak si udelali vlastni server, pro pobaveni vsech a udelani si usudku vrele doporucuji prohlednout stranku: http://ukazse.cz/o_ukazse/nas_tym.php?klik=1 . Tuto stranku nam autori cpou na kazdem kroku - mimo jine v hlavnim menu serveru :-)))
  • 17. 3. 2006 9:40

    anonymní
    Zkoušel jsem Ukažse.cz jako pod mužským i ženským profilem. A profily autorů se vždy zobrazovaly jako první. :-) Aby je prostě žádná nepřehlédla.

    Profily se navíc objevovaly stále. Nejprve mi to bylo divné, proč se tam stále zobrazují tito, ale když jsem se podíval, kdo je autorem, došlo mi to.

    Musím ale říct, že Ukažse.cz má lepší grafiku než Líbímseti.cz.
  • 19. 3. 2006 19:00

    Max (neregistrovaný)
    Dobry den,
    reaguji jen na toto:

    ----
    Co se Ukažse.cz týče, tak to je čistě soukromý projekt. Pokud jsou profily autorů skutečně zvýhodněny, je to jejich věc. Záleží pouze na uživatelích, zda jim takový přístup bude či nebude vadit.
    ----

    Naso tým je vytvoren ze dvou duvodu - sluzba se jmenuje Ukažse a tak jdeme prikladem a ukazujeme se a taky kontakt pro lidi aby se meli na koho obratit pri problemech. Ale o ten tu nejde ale o zviditelneni na seznamovani. To funguje tak, ze lide s lepsim uctem se generuji jako prvni a pak podle data registrace, jelikoz jsem první registrovany a mam lepsi ucet (platinum vyhody, ale jmenuje se autor ucet) tak jsem generovan jako prvni (pokud se chci seznamit). Cele dva roky co ukažse bezi, mam nastaveno nechci se seznamit, takze tam nejsem videt, co se tyce kolegy je tam videt, hleda kamarády, je registrovan druhy nebo tak neco... toto jenom na vysvetlenou, ze to neni umysl.
  • 19. 3. 2006 19:04

    Max (neregistrovaný)
    Tady se pletete, libimseti nemusime kopirovat, naopak oni si od nas vzaly vylepseny system paru, oni meli kopii z hotornot, my vlastni system inspirovany hotornot a pak jej upravili podle nas. Videoprofily mame rok. Moznost vkladat jine fotky nez osobni jsme meli drive atd...

    Dalsi sluzby jako hodnoceni, seznameni, pokec, srazy, diskuse ty nepocitam, to neni vymysl lbs ale to uz je tam nekolik hodne let na x serverch...
  • 15. 3. 2006 7:33

    Jezkin (neregistrovaný)
    Pokud to ma byt analyticky clanek o ceskych komunitnich serverech, chtel bych se dozvedet i o dalsich a hloub.
    Pokud to ma byt PR clanek Libimseti, vyndejte jedninou negativni informaci o Libimseti - nedokonalost blogu.
  • 15. 3. 2006 21:22

    Autore! (neregistrovaný)
    Pratele, po precteni tohoto clanku jsem nabyl dojmu, ze jeho autor nekde videl reklamu na libimseti a jako protivahu pouzil osvedcene znacky. Dopustil se vsak zavazne chyby, porovnava 2 neslucitelne sluzby - portal / komunitni server. Pokud by chtel byt skutecne objektivni, porovnaval by 2 trhy. Tedy radoby komunitni sluzby portalu a komunitni servery jako takove. Vazeny autore, libimseti neni jedinym zastupcem komunitnich serveru, jmenujme napriklad Ukažse.cz, Palec.cz, Podivejse.cz, v jistem slova smyslu i Damokles.cz. Jsou to sluzby, ktere uzivatelum nabizeji sluzby, ktere funguji, ne jen ze jsou, tak jak je to v mnoha pripadech prave u libimseti.

    Pokud chcete udelat opravdu zajimavy clanek, radsi se drzte jen jednoho trhu a porovnavejte v jeho ramci. Nametem vam muze byt jiz zmineny trh komunitnich sluzeb, ktere muzete mezi sebou porovnat. At uzivatel alespon vi, co, kde je k dipozici.
  • 15. 3. 2006 7:41

    Radim Hasalík
    Děkuji za názor. Článek lehce srovnává Líbímseti.cz s komunitními weby českých portálů. Ty jsem vybral proto, že například Seznamka.cz spravovaná TANGEREM má v iAuditu záznam pouze jako balíček - je sdružená s rande.cz. Statistika tedy nemá takovou srovnávací hodnotu.

    Článek není PR. V tuto chvíli nezastupuji žádný ze subjektů, které jsou v článku zmíněny. Příspěvek se týká především toho, jestli budou komunitní weby českých portálů zavádět obdobu videochatu, videoprofilu a vlastní internetové rádio.

    Nedokonalost blogů podle mého názoru vystihuje věta "Chybí ovšem pokročilé funkce, které běžně poskytuje konkurence".