No ale zase na druhou stranu,pokud zadavatel reklamy chce aby reklama plnila účel,tak to funguje. Ano u filmu pro pamětníky se zaposloucháte do tichého hlasu Oldřicha Nového "zavřete oči odcházím" a najednou zařve dítě že jeho pejsek dělá pevná hovínka. A už víte co máte svýmu čoklovi kupovat.
Nechápu, co je na tom za problém. Nevidím důvod, proč by ze zákona nebylo dáno, že reklamní blok i s předělem (i ten často řve) neměl danou maximální hlasitost 80%.
Ono třeba na Barrandově mají starší české filmy hodně nízkou hlasitost a občas ji při něm musím zvýšit na dvojnásobek normálu. Jenže reklamní předěl je hlasitostí na maximu, takže v noci to tak zařve, že to musí slyšet i sousedi přes ulici.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).