Hlavní navigace

Vlákno názorů k článku Konec mýtu o 5 % aneb Jak mobilní zařízení mění trh prohlížečů od KarelI - Stav resit muzete, ale pokud se pustite do...

Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.

  • 4. 11. 2014 9:19

    KarelI

    Stav resit muzete, ale pokud se pustite do doporuceni jak vyvijet a co podporovat, pak uz to musite pojmout vice do sirky. Do hry vstoupi vice faktoru, stoji to penize a cas atd. a v dusledku se obecne doporuceni ani dat neda...

  • 4. 11. 2014 8:16

    Ruda (neregistrovaný) ---.google.com

    Jednorozmerne vnimani statistik na urovni prvniho stupne zakladni skoly a technicistni pristup k problemu s klapkami na ocich. V prvni rade se uzivatele profiluji podle vice parametru nez je prohlizec, predevsim pak behavioralne. Autor sam uvadi cisla, ktera ukazuji, ze driverem uzivani mobilniho webu je FB a vyhledavani. Podil mobilnich navstev ostatnich webu je petinovy a roste vyrazne pomaleji nez byly odhady Gartneru v roce 2011.

    Co tedy delat? V prve rade nezadat design (tim nemyslim vzhled, ale celkovy navrh) koderovi, ktery vse toci kolem prohlizecu. Profilujte uzivatele podle jejich chovani a personalizujte zobrazeni. Pokud zjistite, ze 10 % mobilnich navstev webu drivuje 50 % objednavek a poptavek, venujte tomu odpovidajici cas atd. Rozhodne je lepsim a ekonomicky efektivnejsim resenim zobrazit uzivateli s raritnim prohlizecem dobre dve stranky s profilem a kontaktem, nez diky investici do kodovani nemit penize na kampan, ktera zasahne zbylych 95 %.

  • 4. 11. 2014 8:48

    martin_michalek

    Díky za komentář, ale u prvního odstavce se obávám, že se míjíme v tématu. Článek řeší "stav trhu prohlížečů v ČR", vy očekáváte více širší pojetí, které jsem zde neměl ambici popisovat.

  • 5. 11. 2014 14:07

    Jirka (neregistrovaný) 84.246.161.---

    Rozhodovat se o podpoře mobilních prohlížečů na základě toho, kolik procent lidí přes ně nakoupí, je také dost krátkozraký přístup. Web by měl v ideálním případě obsáhnout celou cestu zákazníka ke konverzi a ne jen tu návštěvu která končí nákupem.

    To že lidé z mobilů nenakupují, ještě neznamená že si na něm web neprohlížejí (například přes proklik z facebooku) a následně neprovedou nákup pohodlněji od počítače. Proto se nedá jednoduše rozhodovat jen na základě toho, z jakých zařízení je nejvíc nákupů.