Na Nově to RRTV taky řeší, nemyslete si. Někde s tím holt televize začaly příliš brzy, legální to bude až od příštího úterý a za jasných podmínek (označení na začátku a konci pořadu).
Jen tak na okraj, na Slovensku mají product placement už dávno v legislativě a TV Joj je vyhlášená jak s ním pracovat a citlivě zakomponovat do vlastní produkce. Proč tedy RRTV neřeší seriál Odsouzené?
Jinak popotahovat stanice za product placement v době kdy je čerstvě schválený zákon který jej povoluje mě přijde že zase nějací kašpaři chtějí být papežštější než papež :-(
To je zajímavý, že když je to na Nově, tak to nikomu nevadí. V několika dílech např. Ordinace v růžové zahradě to bylo. Např. Cca před měsícem tam byl Roomster s nezakrytým logem Škoda, strašně ho tam vychvalovali a na konci v titulkách byla Škoda jako sponzor. A to samé, ale s jinými výrobky, bylo několikrát (ještě si vzpomínám na nějaký jogurty).
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).