Možná je na čase pochopit, že PR článek je téměř všechno, co se v médiích píše a každý, kdo je alespoň trochu inteligentní si z toho odnese to, co chce. Kdyby lidé kromě českých médií sledovali i ta zahraniční, tak by prostě věděli, když už to vztáhnu na tenhle konkrétní rozhovor, že světový trend v nakupování se přesouvá na online. A jako co? Je dobře, že se o tom píše, když už jsme roky pozadu za zbytkem Evropy. O téhle firmě jsem před časem nevěděl nic a teď jsem o nich párkrát něco četl a přijde mi to zajímavé. Jestli je to dílem PR je mi dost ukradené, pro mě je důležitá informace a tu jsem tady dostal. Díky!
Pro ceske ctenare je typicke, ze co neni tvrda kritika, je podle nich nutne neobjektivni. Neco konstatovat nebo nedej boze pochvalit neni mozne, to musi byt to PR, o kterem cetli v diskusi na idnes, a ktere je zlo! O nejake vlastni interpretaci, kontextualnim cteni, znalosti medialnich rutin (vcetne sdileni temat) nemaji ani poneti, ale za kazdym pismenem vidi spiknuti. Jiny nastroj pro utvrzovani se v tom, jak ty instituce precurali, totiz nemaji.
Me na tomhle rozhovoru neprijde PR vubec nic. Kdyby nekdo z kritiku nade mnou cetl nekdy beznou tiskovou zpravu, tak by mel trochu poneti o tom, jaky je v tom rozdil. Ano, neupravene tiskove zpravy vychazi v nekterych i odbornych mediich (napr. vydavatelstvi IDG je tim povestne), ale na Lupe jsem na to jeste nenarazil.