Vlákno názorů k článku Ladislav Trpák (Zoot): Jsme ledoborec, který prolamuje cestu od Petr - Možná je na čase pochopit, že PR článek...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 6. 2. 2015 8:47

    Petr (neregistrovaný)

    Možná je na čase pochopit, že PR článek je téměř všechno, co se v médiích píše a každý, kdo je alespoň trochu inteligentní si z toho odnese to, co chce. Kdyby lidé kromě českých médií sledovali i ta zahraniční, tak by prostě věděli, když už to vztáhnu na tenhle konkrétní rozhovor, že světový trend v nakupování se přesouvá na online. A jako co? Je dobře, že se o tom píše, když už jsme roky pozadu za zbytkem Evropy. O téhle firmě jsem před časem nevěděl nic a teď jsem o nich párkrát něco četl a přijde mi to zajímavé. Jestli je to dílem PR je mi dost ukradené, pro mě je důležitá informace a tu jsem tady dostal. Díky!

  • 6. 2. 2015 11:28

    Kybernet (neregistrovaný)

    Pro ceske ctenare je typicke, ze co neni tvrda kritika, je podle nich nutne neobjektivni. Neco konstatovat nebo nedej boze pochvalit neni mozne, to musi byt to PR, o kterem cetli v diskusi na idnes, a ktere je zlo! O nejake vlastni interpretaci, kontextualnim cteni, znalosti medialnich rutin (vcetne sdileni temat) nemaji ani poneti, ale za kazdym pismenem vidi spiknuti. Jiny nastroj pro utvrzovani se v tom, jak ty instituce precurali, totiz nemaji.

    Me na tomhle rozhovoru neprijde PR vubec nic. Kdyby nekdo z kritiku nade mnou cetl nekdy beznou tiskovou zpravu, tak by mel trochu poneti o tom, jaky je v tom rozdil. Ano, neupravene tiskove zpravy vychazi v nekterych i odbornych mediich (napr. vydavatelstvi IDG je tim povestne), ale na Lupe jsem na to jeste nenarazil.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).