Hlavní navigace

Lagardère prodalo polovinu Rádia Zet skupině Media Bohemia

2. 6. 2016
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Žádost o převod poloviny vlastnických práv z Lagardère na Media Bohemia schválila Rada pro rozhlasové a televizní vysílání i Úřad pro ochranu hospodářské soutěže.

Padesátiprocentní podíl v Rádiu Zet, který doposud stoprocentně vlastnila skupina Lagardère Active ČR, získala společnost Media Bohemia. S ní Lagardère provozuje mediální zastupitelství Radiohouse. Věřím, že nám spolupráce s Media Bohemia umožní do budoucna přinést posluchačům tematicky rozšířenější programovou nabídku než doposud. Od května jsme například nově spustili pořad Marketingový magazín. Aktuálně se také věnujeme posilování značky v online prostředí, zejména prostřednictvím webu zet.cz, popisuje Michel Fleischmann, prezident Lagardère Active ČR.

Rádio Zet dosáhlo v posledním měření Radio Projektu týdenní poslechovosti téměř 50 tisíc a více jak polovinu posluchačů tvoří lidé z nejvyšší socioekonomické třídy. Licenci na provozování rádia ZET získalo Lagardère Active ČR již před třemi lety a nikdy se tato společnost netajila tím, že hledá strategického partnera, který by do tohoto náročného projektu šel s ní. A nás vždy lákala myšlenka vyzkoušet si provozovat také stanici tohoto typu, vysvětluje Daniel Sedláček, předseda představenstva Media Bohemia.

Autor článku

Editor sekce DigiZone.cz. Do redakce přišel z týdeníku Marketing & Media. V minulosti působil jako marketingový manažer Českého rozhlasu, redaktor týdeníku Strategie nebo reportér pořadu Občanské judo.