Padesátiprocentní podíl v Rádiu Zet, který doposud stoprocentně vlastnila skupina Lagardère Active ČR, získala společnost Media Bohemia. S ní Lagardère provozuje mediální zastupitelství Radiohouse. Věřím, že nám spolupráce s Media Bohemia umožní do budoucna přinést posluchačům tematicky rozšířenější programovou nabídku než doposud. Od května jsme například nově spustili pořad Marketingový magazín. Aktuálně se také věnujeme posilování značky v online prostředí, zejména prostřednictvím webu zet.cz,
popisuje Michel Fleischmann, prezident Lagardère Active ČR.
Rádio Zet dosáhlo v posledním měření Radio Projektu týdenní poslechovosti téměř 50 tisíc a více jak polovinu posluchačů tvoří lidé z nejvyšší socioekonomické třídy. Licenci na provozování rádia ZET získalo Lagardère Active ČR již před třemi lety a nikdy se tato společnost netajila tím, že hledá strategického partnera, který by do tohoto náročného projektu šel s ní. A nás vždy lákala myšlenka vyzkoušet si provozovat také stanici tohoto typu,
vysvětluje Daniel Sedláček, předseda představenstva Media Bohemia.