Hlavní navigace

Lagardère prodalo polovinu Rádia Zet skupině Media Bohemia

2. 6. 2016
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Žádost o převod poloviny vlastnických práv z Lagardère na Media Bohemia schválila Rada pro rozhlasové a televizní vysílání i Úřad pro ochranu hospodářské soutěže.

Padesátiprocentní podíl v Rádiu Zet, který doposud stoprocentně vlastnila skupina Lagardère Active ČR, získala společnost Media Bohemia. S ní Lagardère provozuje mediální zastupitelství Radiohouse. Věřím, že nám spolupráce s Media Bohemia umožní do budoucna přinést posluchačům tematicky rozšířenější programovou nabídku než doposud. Od května jsme například nově spustili pořad Marketingový magazín. Aktuálně se také věnujeme posilování značky v online prostředí, zejména prostřednictvím webu zet.cz, popisuje Michel Fleischmann, prezident Lagardère Active ČR.

Rádio Zet dosáhlo v posledním měření Radio Projektu týdenní poslechovosti téměř 50 tisíc a více jak polovinu posluchačů tvoří lidé z nejvyšší socioekonomické třídy. Licenci na provozování rádia ZET získalo Lagardère Active ČR již před třemi lety a nikdy se tato společnost netajila tím, že hledá strategického partnera, který by do tohoto náročného projektu šel s ní. A nás vždy lákala myšlenka vyzkoušet si provozovat také stanici tohoto typu, vysvětluje Daniel Sedláček, předseda představenstva Media Bohemia.

Autor článku

Od roku 2016 do února 2019 vedl DigiZone.cz. Do redakce přišel z týdeníku Marketing & Media. V minulosti působil jako marketingový manažer Českého rozhlasu, redaktor týdeníku Strategie nebo reportér pořadu Občanské judo.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).