Napsal jsem jim stížnost přes jejich formulář a jsem zvědavý, kdy a co odpovědí. Ano - nejraději bych se na ně vybodl, ale když jsem žádal inet přes alternativce, tak mi během týdne řekli, že to nejde (Telecom jim řekl, že to nejde). Nyní už déle než měsíc telecom šetří, tak doufám, že když jsem to objednal přímo u telecomu tak s tím něco udělají a připojí mě. Ostatně 4,8 km od ústředny by snad už dnes problém být neměl - nebo jo??
To já mám s helpdeskem ČT jiné zkušenosti - zatím nejdéle jsem čekal na spojení cca 33 minut (mám to ve výpisu). Pak jsem čekání vzdal. Pak jsem (ještě do běla nažhavený) nahlásil na poruchy ČT poruchu operátorů na lince 800123456. Zatím žádná reakce. Od ČT radši dál...
Tak jsem si zavolal na infolinku 800 123 456, abych zjistil, v jaké fázi je šetření. Poté, co jsem se dostal na potřebnou volbu jsem si poslechl hlášku: "V tuto chvíli jsou všichni naši operátoři obsazeni. Zavolejte později." A hovor byl ukončen. Super! Oni se opravdu snaží, abych tu linku prostě odpojil a už se s nimi nadále nebabral.
Jo jo, stejná zkušenost.. Po 4 měsících a šesti dnech přišel mejl, že službu zprovoznili, nicméně na samoinstalační balíček jsem čekal další týden (protože "balíčky chodí poštou pomaleji", jak jsem se dozvěděl od ČTc). U mně nečekali na zaplnění DSLAMu, ale na jeho rozšíření. Volal jsem jim co týden, pokaždé sděleno, že služba bude zapojena příští týden :-))). Není klamavá reklama spíš to, že nezveřejní _GARANTOVANÝ_ termín zřízení služby, nebo při objednávce nesdělí, že služba je momentálně nedostupná?
No vidíš a já jsem měl linku za týden a to mě na zákaznické lince řekli, že jí budu mít tak za 2-3 týdny. Asi je to jako všechno v lidech a jde v jaké lokalitě jsi, ale mě osobně telekom příjemně překvapil. :-))))
Měsíc to je vpohodě, to já čekám na zřízení linky (a následně ADSL) už od listopadu 2005!!! Po zkušenostech s operátorama na infolince telecomu jsem získal dojem že je mi zcela cíleně vnucována nepravda, jinými slovy - permanentní lži a výmluvy co všechno nelze a v čem je problém. Přitom síť v mém bydlišti je celkem nová, nová je i ústředna, vzdálenost max. 500m. Nedávno při komunikaci s jednou operátorkou jí z úst zřejmě omylem a nechtěně vypadla informace že čekají na zaplnění jakéhosi DSLamu, což údájně nastane snad v půli dubna 2006! Přitom když jsem službu objednával (loni), zjišťoval dostupnost, ze strany CTc padaly údaje o měsíci do zprovoznění. Smlouva ze starým providerem mi vypršela 1.1.2006. Už nevím co dál dělat. Snad nějaká teroristická akce na CTc... :-)
Objednal jsem si ADSL od ČTc (protože jsem daleko od ústředny, tak rovnou u ČTc) přes DSL.cz. Když se týden nic nedělo a nikdo mne nekontaktoval (vyjma úvodního potvrzení objednávky na serveru DSL), tak jsem DSL napsal, co se děje. Oni byli překvapeni, že mne ještě ČTc nekontaktoval a poslali mi informaci, že jsem v šetření, že to není uzavřené, ale že jsem dost daleko od ústředny: 4780 metrů. Už je to zhruba měsíc, co jsem službu objednával a stále nic. Z ČTc se za celou dobu neozval nikdo.
Bohužel mám s ČTc podobnou zkušenost za posledního půl roku už druhou. Ta první se týkala jejich slavného Memoboxu. Potřeboval bych ho. Volal jsem asi čtyřikrát na infolinku a psal joim jeden mail. Memobox mi stále nefunguje. Už jsem to vzdal.
Nejraději bych přešel s číslem jinam, ale přenositelnost v pevné síti přijde na 3000 Kč, při přenosu ISDN linky pak dokonce 5000 Kč!
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).