Události ČT se horší každým dnem. Až mně přijde neuvěřitelné, že to řídí ten samý Šámal, který začínal s 24 nebo TA3.
Taky mě fascinuje vnucená interaktivita, která se projevuje v Počasí - nic neříkající a zbytečné rozhovory s moderátorem Událostí, předtočený vstup od druhého meteorologa a hlavně aby nechyběl nějaký obrázek z Facebooku od věrného diváka. Vždyť jsme přeci moderní :-) Už chybí jen nějaký věštec. Relace naprosto popírá to, co je důležité - lidi zajímá předpověď na den a 7 dní, ne to, jak kde bylo a že někdo vyfotil hezké mráčky.
Přesně tak. Také sleduji Události ČT. Co ale předvedli s tím počasím, to je hrůza. Docela jsem jejich předpověď sledoval, když byla v 19.50. Teď je moc brzo, takže to často nestíháme a hlavně ten formát je příšernej - přihlouplé otázky moderátorů, rozkouskování (chvíli předpověď, chvíli reportáž, chvíli obrázky atd.). No a na vlastní předpověď na pár dní dopředu nezbývá už čas.
Podle mě to není moc o zapojování lidí do vysílání. U relace, která má sledovanost kolem miliónu diváků, se to může týkat tak 1000 lidí, kteří jsou i jinak aktivní na netu. A už vůbec nevím, jaká další témata by se s tím dala rozumně spojit - jedině tak bulvární kousky typu rvačka v hospodě, vajíčka na demonstraci nebo dopravní nehody. Nic z toho se do Událostí nehodí.
Je to tak. U nás panuje takový divný zvyk všechno přikrášlovat. Samozřejmě zpravodajství včetně sportu a počasí není žádmá show,aby tam pobíhali sem a tam moderátoři,otáčeli se k prázné zdi a podobné nesmysly. Zprávy mají být věcné,stručné a krátké. Vše ostatní jsou magazíny,které nelze nazývat zprávami.
Davide, pokud se vede na digizone debata seriózně: přes milion diváků měla ČT letos osmkrát. Musíte sčítat ČT1 a ČT24. p.s. 600 tisíc skutečně už dávno ne, to je loňský podzim léto a jaro. Letos neklesla sledovanost pod 800 tisíc nikdy. Skutečně nikdy. Ze 75 procent se pohybuje kolem 900 tisíc lidí.
p.s. Zprávy na Primě nefungují samy o sobě. Přestane-li fungovat Prostřeno, mají problém. Vážný. Do doby než Prostřeno začalo dělat přes milion diváků, což je podzim 2010 a hlavně začátek roku 2011, tak jenom jednou za týden dokázaly porazit zprávy na primě Události v ČT. Primě se podařilo spojit diváka na stejné emocionální vlně - reality show, reality zprávy, reality krimi atd. Dvě hodiny drží stejného diváka. Problém spojení je, že pokud povolí přední část, tedy Prostřeno, spadne i ta druhá. Zaslouží si respekt, jak se chytlo a zavedlo Prostřeno a Zprávy TV Prima na tom vydělávají. V tom se ale liší od Novy. televizní noviny fungují samy o sobě, u Primy je to jinak.
Nesouhlasil bych s propojenim na FB pres obrazky, je to chytry tah, zapojit vice lidi do vysilani, zacatek je v pocasi. Urcite to ma velky potencial i na dalsi temata. Ma to jediny hacek a to ze bych tohle spise ocekaval na komercnich stanicich.
No nic chytry hlavy pomazany chteli mit na postu reditele CT komercniho bavice, tak nam z CT pomalu delaji cirkus.
Ano,dobře si pamatuji,jak meteorologové prosadili tuto relaci až před 20.hodinu z důvodu aktuálnosti dat. Nyní se to opět změnilo v nezávaznou debatu,ve které ani moc času na počasí nezbude.Jen čekám,kdy nový ředitel prosadí novácké počasí a mrazy či oteplení nám bude vyprávět, nahoře bez ,paní Míková.