Naštěstí, když se podíváte do našich referencí, mnoho významných zákazníků si nemyslí, že jsme "pochybna .com firmicka".
Tvrdím to, protože je to pravda :-) Např. ony atributy lang vyhledavače vůbec nezajímají, TITLE sice ano, ale může být klidně umístěn nevalidně mimo HEAD, atd. Mně by se líbilo, kdyby vyhledavače penalizovaly nevalidní HTML, ale ony to prostě nedělají a tak se těžko mohu tvářit, jako že dělají.
Další věc je, že korektní HTML může být v nejlepším případě jen podmínkou nutnou, nikoli postačující. Třeba prvky TITLE a H1 obsahující text "Naše nejlepší služby pro vás" jsou z hlediska SEO zcela k ničemu. Ono totiž to jediné, co vyhledavače skutečně zajímá, je kvalita obsahu. A pouhým dodržování specifikací kvalitní obsah rozhodně nevzniká.
Shodou okolností jsme na toto téma měli nedávno diskusi v seo.nawebu.cz. Autor tohoto článku v ní hájil názor, že SEO je převážně technická disciplína (což je asi i názor váš), kdežto já s tím nesouhlasím. Vše, co je v SEO technického, by měl zvládnout profesionální webmaster a/nebo webdesignér. Teprve to ostatní je práce pro SEO konzultantna.