Divaci platforem s asijskymi serialy jsou ze 65-73 procent zeny. Prvni cislo uvadi Dramafever a to druhe Viki. V USA existuje dohromady nekolik milionu konzumentu korejske hudby (K-pop) a korejskych serialu (K-Drama). Cesky ctenar tomu ma tendenci neverit, ale v USA se to bere jako fakt.
https://www.vox.com/2014/9/24/6832951/heres-why-millions-of-americans-are-binge-watching-korean-dramas
V (tendenčním) článku je snůška nesmyslů, na které už reagovali v této diskusi jiní. Kvintesence problému ohledně nabídky aktuální filmové produkce v online světě je vidět kolem festivalu v Cannes. Jde o peníze, kdy velká studia chtějí profitovat hlavně z multiplexů. Pak máme tady licenční bariéry (související s předešlým), co je hlavní překážkou širší nabídky i pro Netflix.
V poslední době mne u Netflixu potěšila pěkná nadílka obsahu od Monty Pythonů. Moje dcera zase oceňuje, že tam má korejské seriály.