Vzpomínám si, jak kdysi, když byl Paegas koupen T-Mobilem, tak T-Mobile hned zvednul ceny, zrušil bezplatnou SMS bránu (která byla mimochodem nejlepší ze všech SMS bran vůbec, protože nabízela bezplatně i DORUČENKY na e-mail nebo na mobil) a tím naštval hodně lidí.
Na Internetu se začala šířit snaha o bojkot, který měl spočívat ve VYPNUTI MOBILNICH TELEFONU T-Mobile na JEDEN DEN!!! (Operátor měl tehdy přijít o zisky za odchozí, ale i příchozí hovory)
Nakonec mobil nevypli ani lidi v mém okolí, protože přece "to nemůžou", oni ho extra nutně potřebují a bla bla - tisíce keců!
Po skončení "bojkotu" tiskový mluvčí T-Mobilu prohlásil a ukázal z grafu, že došlo ke snížení přihlášených uživatelů do sítě asi o 0,7-1%, ale to je prý běžné a kdyby o "bojkotu" nevěděl z médií, tak si ho nikdo z T-Mobilu ani nevšimnul!!!
Češi vždycky jenom "drží hubu a krok"! A když je potřeba něco udělat, tak ani nedokáží zmáčknout jedno tlačítko na mobilu... Po téhle zkušenosti jsem si na 100% jistý, že nějaké zběsilé hromadné přechody každý měsíc k jinému operátorovi jsou v ČR ještě více nereálné než kdyby sekta Iva Bendy přivovala vesmírný koráb Aštara Šerana na nádvoří Pražského Hradu :-DDDDD
Tak ja nevim, jestli vypnuti telefonu je to spravne reseni. Na zruseni mnou hojne vyuzivane sms brany T-mobile si taky vzpominam. Jeste nekolik mesicu nam pak volali obchodnici T-mobile, proc ze jsme vlastne od nich odesli a co se nam vlastne nelibilo.
Jeste poznamku k clanku: mel jsem ucet v Expandia bance (ano, v dobe kdy se takhle jeste jmenovala), a na rozdil od autora clanku si nemyslim, ze by kdy byla "suverenne nejlevnejsi". Mozna sem tam v necem levnejsi byla (dva vybery z bankomatu za mesic zdarma), ale globalne podle me patrila spis k tem drazsim.
Já si pamatuji Expandii od začátku. Nejlevnější nebyla nikdy, a proto jsem u ní nikdy nebyl. Důvod, proč tam lidé chodili bylo internetové fandovství, prostě nejvíc ladila s elektronickou správou peněz.
Ono je těžké pak hodnotit informace, když lžou. Expandia nikdy v historii ani náhoduo nebyla nejlevnější bankou, to by se původce této informace měl probrat a vrazit si pár facek. Navíc se v průběhu času jen zdražovala.
Souhlasím, to s Expandií/eBankou je od autora úlet, tato banka nikdy nebyla nejlevnější a ani to nikdy netvrdila! Já jsem jeden z těch, kdo mají účet ještě z doby, kdy to byla Expandia (mám ho dodnes) - důvodem bylo po dlouhou dobu drtivě nejlepší internetové bankovnictví, ale nikdy nebyla cena nejnižší. Mohly být výhodné občas některé konkrétní položky, třeba byla eBanka jednou z prvních, ne-li vůbec první bankou, která zrušila poplatek za příchozí platbu, ale jako celek si nikdy na ultravýhodný lowend nehrála. A opakuji, že to ani nikdy netvrdili, reklamy naznačující "superceny" má až teď RB (pravdivost není pro tuto debatu už až tak podstatná, to je jiné téma).
Expandia byla dost drahá, potom co zavedli přihlašování přes mobil a nemuselo se platit snad 80 Kč za ten autentizační kalkulátor se to zlepšilo, ale pořád rozhodně nebyla levná. Taky to byla banka s největším podílem příjmů z poplatků.
Ovšem potom co do ní vstoupila RB šly poplatky hodně dolu, v loni a předloni bylo eKonto v několika žebříčcích nejlevnějších bank na 2. - 3. místě, pokud se dostanete na tu druhou úroveň zvýhodnění k čemuž je nutné dostávat tam aspoň 20 000 Kč měsíčně. Pro nízkopříjmové skupiny nebo klienty se specifickými požadavky eKonto výhodné být nemusí, ale rozhodně už se nedá paušálně říci, že by eKonto bylo drahé, pro spousty lidí je doslova jen o pár korun dražší než nabídky vyloženě nízkonákladových bank a škála služeb je nesrovnatelná.
Ten bojkot pamatuji docela dobře. Sice jsem mobil pro forma na hodinu vypnul, abych netrhal partu, ale bylo jasné, že tudy cesta nevede. Vzápětí jsem se odebral do Oskara a opatřil si jejich SIMku. Asi český člověk zase až takový idiot nebude, protože tam byl dost velký nával. Ptal jsem se obsluhy u pultu, zda je to normální a oni mi řekli, že ne, že to začalo až v souvislosti se zpoplatněním SMS z internetu u T-Mobile.
S bojkotem mobilů je potíž, že ti informovanější je zpravidla tak či onak potřebují k práci, zatímco zcela domácí uživatelé se o bojkotu ani nedověděli. Navíc v té době nebyla penetrace internetu tak plošná, jako dneska, a kauza se zákazníků bez internetu v podstatě netýkala.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).