Placený obsah jednoznačně ano. Ale bez jediné reklamy... Realita je taková že na 1582 bytů informace připadá 724281006 bytů sena (náhodný článek na lidovky.cz). Vynásobeno 0,07CZK/kB je obsah přeplacen. Bohužel vydavatelé zastávají názor když už žaludi zaplatili předplatné tak jim něco zbastlíme.
P.S. Ať zvedne ruku kdo se bez "nejčerstvějších" zpráv 24 hodin neobejde.
P.P.S. Jsou i tací. Např. spekulanti s informacemi...
U reklamy jsou dva faktory, nejen že otravuje čtenáře, ale mnohdy má sílu ovlivnit i zveřejňované informace.
Každý si dovede představit dilema novináře, kterému se ozývá velký inzerent, že určitá informace by v této podobě rozhodně neměla být zveřejněna. V důsledku toho je i většina recenzí výrobků na internetu psaná způsobem, aby nikoho neurazily (a zvláště ne toho, kdo to zapůjčil k bezplatnému testování).
Jedno z periodik, které se z tohoto důvodu reklamě vyhýbá, je časopis TEST. Výsledky testů výrobků jsou proto na jeho stránkách jen pro předplatitele. Dlouho jsem nadával, že nenabízí pay-per-view, až jsem podlehl a začal ho odebírat pravidelně.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).