1a) Pro mne bylo podstatné, že JÁ jsem se nedovolal. Kolik lidí má ještě takový telefon mi je profesor Putna. Ale mohlo by to zajímat tu firmu. Nevím o tom, že by mi nabízeli výměnu přístroje starého Bely za novější typ, tak s tímhle problémem měli počítat.
1b) Pokud bych přeslechl číslo co by řešilo můj problém, buď bych se zeptal operátora, až by se mi ozval nebo bych zavěsil a zavolal znovu. Nebo by na konci nabídek čísel co mám mačkat bylo jedno co by opakovalo nabídku. Jak prosté, milý Watsone.
2) Z toho vyplývá, že ten bot je blbě navržený.
Ostatně tohle už nemusím řešit, pevnou linku jsem odhlásil:-)
Tak schválně jestli tvoje IQ je vyšší než dnešní datum.
Otázka 1: Kterých uživatelů na tu linku bude volat více:
a) Těch, co volají z muzeálního telefonu s rotačním číselníkem
b) Těch, co si po prvním poslechnutí nejsou jistí a radši si volbu poslechnou podruhé
Otázka 2: Co z toho vyplývá pro konstrukci toho IVR.
Měli jsme doma telefon - pevnou linku. Pokud jsem chtěl volat operátorovi, ozvalo se: "....stiskněte jedničku..." a když jsem vyslechl, co všechno mohu stisknout, nepřepojilo mne to na živého operátora, jak je (bylo?) zvykem u firem, kde zaměstnávali pracovníky, jejichž IQ bylo vyšší než dnešní datum, ale začalo to zase od jedničky. Problém byl v tom, že jsem měl telefon s otáčecí číselnicí, tak jsem neměl co stisknout. Jen čudlík ve vidlici, pomyslet si o managementu té Bohu milé firmy něco co by se nedalo publikovat před 22. hodinou a zavolat tam z mobilu od konkurence.