Tak schválně jestli tvoje IQ je vyšší než dnešní datum.
Otázka 1: Kterých uživatelů na tu linku bude volat více:
a) Těch, co volají z muzeálního telefonu s rotačním číselníkem
b) Těch, co si po prvním poslechnutí nejsou jistí a radši si volbu poslechnou podruhé
Otázka 2: Co z toho vyplývá pro konstrukci toho IVR.
1a) Pro mne bylo podstatné, že JÁ jsem se nedovolal. Kolik lidí má ještě takový telefon mi je profesor Putna. Ale mohlo by to zajímat tu firmu. Nevím o tom, že by mi nabízeli výměnu přístroje starého Bely za novější typ, tak s tímhle problémem měli počítat.
1b) Pokud bych přeslechl číslo co by řešilo můj problém, buď bych se zeptal operátora, až by se mi ozval nebo bych zavěsil a zavolal znovu. Nebo by na konci nabídek čísel co mám mačkat bylo jedno co by opakovalo nabídku. Jak prosté, milý Watsone.
2) Z toho vyplývá, že ten bot je blbě navržený.
Ostatně tohle už nemusím řešit, pevnou linku jsem odhlásil:-)
Měli jsme doma telefon - pevnou linku. Pokud jsem chtěl volat operátorovi, ozvalo se: "....stiskněte jedničku..." a když jsem vyslechl, co všechno mohu stisknout, nepřepojilo mne to na živého operátora, jak je (bylo?) zvykem u firem, kde zaměstnávali pracovníky, jejichž IQ bylo vyšší než dnešní datum, ale začalo to zase od jedničky. Problém byl v tom, že jsem měl telefon s otáčecí číselnicí, tak jsem neměl co stisknout. Jen čudlík ve vidlici, pomyslet si o managementu té Bohu milé firmy něco co by se nedalo publikovat před 22. hodinou a zavolat tam z mobilu od konkurence.