Pokud někdo požaduje funkční službu a ČS ji nemá, tak k této bance nepůjde a tím jí nedá vydělat. Pokud už tam je, tak odejde. A stejné je to u internetového bankovnictví. Nevím jak kdo, ale já chci, aby mi fungovalo když já potřebuji a ne abych si musel hlídat, že musím platit radeji s dostatečným předstihem kdyby to zase spadlo.
ČS se spoléhá na hromadu zákazníků, kteří jsou líní přejít jinam když už jsou v téhle bance od dob své dětské vkladní knížky. Doba se ale změnila, ale spořka né a teď jí to stojí hodně peněz, ale asi je jim to jedno. Já být ve vedení banky a mít ročně několik výpadků bankomatů, internetových služeb či nepřetržitého servisu a ještě několik let za sebou tak udělá pořádný brajgl aby se to napravilo.
U servisu24 se o nejakych skodach da tezko mluvit. Lidi proste prijdou pozdeji. A ze nekdo treba plati v den splatnosti - jeho problem, stejne jsou obchodni vztahy nastavene na dobu, kdy se platby delaly rucne a nosily se do banky nekolik dni predem.
Obecne provozovatele serveru strasne prehaneji s dostupnosti. Lidi stejne nemaji kam jit, takze reklamni vykon se dozene pozdeji. Naopak byva casto vyssi, protoze se prijde podivat vice lidi nez obvykle, kdyz treba slysi v televizi, ze server ma vypadek.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).