Mě se to naopak líbí. Otevírá to možnost platit například rady právníkovi (někdo si tak může otevřít kancelář, radit přes tel. a mít to jednoduché).
Problém je v tom, že je ale neskutečný bordel, že nikdo neví co a kdy platí.
1) Měl by se udělat nějaký standard aby každý člověk věděl kolik bude platit při pohledu na číslo. Třeba vzít celou předvolbu 9xx a říct že další tři čísla budou cena hovoru v CZK (v budoucnu v eurech (s centy)) a tak to bude dalších 30 let)
2) vypráskat z 9xx nomádická čísla, ti chudáci to odnášejí, protože se jim každý pak bojí volat, udělat pro ně jiné číslo
Ad 2) - to neprojde. Napadá mě třeba Policie ČR 974 xxx xxx a Komerční banka 955 5xx xxx. Ale je pravda, že když jsem si vybíral číslo pro VoIP, z tohoto důvodu (lidi se budou bát, že to je extra placená linka) jsem taky do nomadického čísla nešel.
no nevim, online pravni sluzby jiz jsou a bylo by docela hloupe od obou stran nechat provizi operatorovi, kdyz staci obycejny bankovni prevod nebo platba kartou, otazka je jaka provize to bude..
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).