Přesně tak, tohleto bejvávalo kdysi.
Dnes je běžný koncák s normální útratou jen obtížný odpad, se kterým jednají maximálně arogantně.
Vodafone vám například po přechodu, který se mi protáhl na dva měsíce, ještě pošle arogantní esemesku ve stylu "táhni do prdele, však se zase vrátíš"
Přenos čísla:
Já - Zmizel mi na chatě signál, uděláte s tím něco?
Op: Ne.
Já: Přenáším číslo.
Op: Nesouhlasíme.
Já: Máte smůlu, už jsem si nechal u nového opa vygenerovat převodní kód!
Op: nojo, no, tak to nám nic jiného nezbývá. A nechcete si to ještě rozmyslet?
Já: Nemám důvod. Není signál, není zájem o nápravu, takže není co si rozmýšlet.
"mnoho lidí to dosud neví, ale usmlouvání ceny i z pozice koncového uživatele není těžké" ... zkoušel jsem to asi 20x po dobrém, po zlém, slušně, sprostě ... jediným výsledkem byla odpověď: "když je to vaše rozhodnutí tak si přejděte" Takže nechápu o čem tu hovoříte. Pokud to někde zafungovalo, zkuste popsat rozhovor a argumenty.