Vlákno názorů k článku Máme si stěžovat na ČTÚ, nebo na sebe? od bob - Jednoho dne můj operátor "prostě zrušil tarif" a...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 22. 3. 2012 10:40

    bob (neregistrovaný)

    Jednoho dne můj operátor "prostě zrušil tarif" a můj historický kousek přehodil na jakýsi supermoderní, kde byly sice všechny ceny o něco nižší, ale 60+60 to bohatě vyvažovalo, ba převažovalo.
    Proto jsem dal u svého operátora výpověď, což mělo velmi zajímavý průběh: ohlásil jsem, co mám v ůmyslu, paní koukla do počítače, rozhodla se, že těch cca 1000 Kč měsíčně oželí, vytiskla potřebná lejstra - a suše mi ohlásila, že když budu mít nějaké nedoplatky, tak pošlou exekutora. (Že mám v podstatě předplaceno ji nezajímalo.)
    Tomu se říká vstřícná reakce na požadavek klienta.

  • 22. 3. 2012 11:22

    Ondřej Kučera (neregistrovaný)

    No jo, to jste udělal blbě. Měl jste okamžitě podat podnět na ČTÚ a svého tarifu se domáhat zpět.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).