v tom případě by se tady nemohl dělat rozhovor s žádným managerem/majitelem o jeho podnikání. Nějak si nedokážu představit, že bych v rozhovoru vyzdvihoval špatné stránky nad těmi dobrými a tím se střílel do nohy.
Informace, že se trh příliš daleko neposunul a jen se výrazně pročistil je ale také dobrou informací z článku a jsem za to rád.
Většina manažerů se dokáže ovládnout a uvětomit si, že povedou-li rozhovor ve stylu "my jediní to děláme správně, všichni ostatní jsou žabaři, kteří netuší, která bije", budou působit trapně a obrazu své firmy spíš uškodí. Takže mluví o své firmě a srovnávání s konkurencí se spíše vyhýbají nebo ho aspoň drží v čistě technické rovině. Paní Havlíčková to bohužel moc nedokázala. (Ale samozřejmě už jsem četl i o dost horší rozhovory.)