Odpověď na názor

Odpovídáte na názor k článku Martin Komora (Vivantis): Bojem o cenu online nevyhrajeme. Jdeme do kamenných prodejen. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Nově přidané názory se na webu objeví až po schválení redakcí.

  • 18. 11. 2025 14:40

    ROOOO

    Po 2 měsících budete mít lovebrand vyhodnocený? To už není tak, že půl roku bojujete o provozní čistotu, že vše funguje, hlavně personál stabilizovaný, vazby na online, a pak jste 2 roky v červených číslech, ale jdete nahoru, po dvou letech poprvé v černých a po 3 letech víte, že jste prorazili a otevíráte další pobočky? Po dvou měsících ani nezjistíte, že vám vedoucí směny krade. Poslední tři firmy z oboru co sleduji a které slavnostně oznamovaly vstup do offline businessu skončily tak, že dvě krach a jedna se stáhla lízat rány do online plus výdejna na sídle firmy na Slovensku. A to byly v podobně lukrativním OC. Co jsem se ptal, tak je například překvapilo, že zaměstnanci jsou nemocní, dávají výpovědi, kradou a nejdou operativně nahradit jako v online a nejde nechat celý nový tým v nové pobočce aby pracoval. Že tam musí někdo jako "CEO" dva měsíce bydlet v hotelu a chodit na osmou do práce do prodejny. Taky jsem si koupil v Nové Karolině trekové sandále od CEO firmy, který to ale moc neuměl s pokladnou a terminálem, takže mi dal 50% slevu na hotovost a když jsem vyjádřil údiv na výší slevy, tak říkal že může, protože je majitel a že je mu trapně, že jsem 10 minut když zkoušel rozjet pokladnu. To bylo teda první den otevřeno :)

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).