Pochopil jsem spravne, ze to banky chteji delat "zdarma"? Co z toho maji? Kdyz uz chteji delat humanitu, nemeli by spise planovat snizeni rozdilu mezi uroky z pujcek a uroky na uctech, nebo snizeni obecnych poplatku?
Nelibi se mi ani to, ze by identitu ceskeho obcana overoval klidne i zahranicni komercni subjekt, at by byl pod jakoukoliv (udajnou) kontrolou. Ostatne, jejich klasicke overovani heslem a nesifrovanou SMS mi nepripada dostatecne bezpecne pro nektere akvity obcana v ramci e-gov. Nebo to chteji provazat s platebni kartou a cteckou? Zajimalo by me vice podrobnosti o tomto bohulibem snazeni. Zvlast u tech bank, ktere dodnes davaji na platebni karty magneticke prouzky.
To asi nebude problém, pokud bude potřeba ověření s úrovní "značná" (nebo jak to je), bude to muset být pomocí kvalifikovaného prostředku (tj. eObčanka nebo něco srovnatelného).
Na portál občana se můžete už teď přihlásit pomocí jména, hesla a sms, jenže to musíte poněkud nešikovně vydolovat z Czech Pointu (ale je to zdarma). Jen to není ta nejvyšší úroveň ověření, ale zatím je to pro poskytované služby dostatečná úroveň.