Zajímavé, já si křečkuji úplně v pohodě i v textovém režimu B-) a o reklamě vím jen to, že tam možná nějaká je :-D .
Jen jsem pořád nějak líný udělat novou verzi ripperu, když ty .mp4 mají normálně načisto...
P.S. fakt bych rád věděl, co můžete mít za exkluzivní "obsah", třeba bych se namáhal i Operu spustit ;-) .
(můžete na konspirator(AT)centrum.cz, nechcete-li házet perly divým horským duchům >:) , díky)
Vaše onanie, nějak nechápu, proč se s adblockem cpete na stránky, který se vám nelíbí a otravují vás.
Když mě to bude hodně vadit, tak tam přihodím že se zbytek stránky načte až po reklamě, když se nenačte reklama, máte smolíka, podobně jako to dělá třeba xhamster, ale zatím se jen slušně snažím vysvětlovat, že aby se dotyčný mohl bavit, musí ten provoz někdo z něčeho platit, dost jich to pochopilo a zbytek může jít jinam, konkurence je velká.
Používám tento plugin pro WP:
http://b-website.com/plugin-wordpress-adblock-notify
stránky jsou s péčkem :-)
Agresivní reklama nutí lidi k instalování doplňků na blokování reklamy na webech. A děláme to tak, že blokujeme celé domény ze kterých k nám to svinstvo proudí. A tak jedním zablokováním TRVALE a NEKOMPROMISNĚ zablokujeme reklamu na všech stránkách které čteme a nikdo z nás už později neřeší jestli někde budeme dělat vyjímku pro konkrétní stránky, nebo to necháme jak to je bloknuté.
A provozovatelé takto vlezlou a agresivní reklamou zamořených webů brečí že nemají každý měsíc na luxusní dovolenou nebo na další nové auto. Jejich chyba!
že negativní emoce neprodávají. Naopak, vedou k sekundárnímu šíření reklamy a zvětšování jejího otisku, protože naštvaný jedinec šíří tuto informaci o naštvání dále, ale jeho příjemci už naštvaní být nemohou, protože nebyli vystavení přímému působení agresivní reklamy, proto je dobré do mixu zařazovat i agresivní reklamu, aby zajistila její šíření i po skončené kampani. Není určena k přímému ovlivnění jejího přímého příjemce, ale k jeho motivování k tomu, aby ji šířil dále a stal se jen přenosovým médiem. Její šíření je pak multiplikativní, jeden vhodně zasažený, ji šíří do x směrů a to ještě dlouho potom, co kampaň skončila.