ADSL od Volného mám, nevím, už dva, tři roky, ono to letí a za celou dobu pamatuji jen si dva nebo tři výpadky a to ještě byla vlastně vina Telekomu (ódva). Pokud něco nahlásím, obvykle velmi rychle zavolají a řeknou v čem je problém. A výpadek poznám velice rychle protože internet mám pro práci.
Rychlost 2 mega, stačí bohatě, limit 12GB, obvykle vyčerpám tak 3. Samozřejmě, že bych bral vyšší rychlost, ale před lety na tu samou práci jsem měl 128 a také to šlo.
Já bych Volného doporučil.
Ale takových firem se seriozními prodejci znám samozřejmě spoustu, určitě víc, než těch s prolhanci. A s tak vyslovenými lháři, jako byli prodejci hlasových služeb Volného se setkávám tak zřídka, že mi stálo za to to tady ventilovat. Tady navíc i reakce Volného na doloženou stížnost byla v takovém stylu, že u mě tato firma naprosto ztratila kredit. A to jsem byl kdysi, před, jestli to dobře počítám, 12ti lety, jeden z 10ti jejich prvních zákazníků v naší krajské vesnici :(
"Český zákazník podle nás takovéto rychlosti zatím nepotřebuje."
Není to spíš tak, že Volný takovéto rychlosti prostě neumí zrealizovat a za rozumnou cenu k tomu? Co potřebuje zákazník, nechť rozhoduje zákazník, nikoliv pan Labský.
Osobní zkušenosti s Volným, konkrétně v oblasti hlasových služeb: NIKDY VÍCE. Firma, jejíž prodejci jsou prolhaní nemravové, kteří se pro svou provizi nestydí vědomě lhát neznalému důchodci a "výhodnou nabídkou" mu zdražit jeho telefonní poplatky o 100%, v mém portfoliu dodavatelů služeb nemá místo.