Hlavní navigace

Vlákno názorů k článku Mikuláš Labský: Volný nabídne služby na neaktivních linkách od mofo - to byla věta jak od gatese o potřebné...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 4. 3. 2008 23:02

    mofo (neregistrovaný)
    to byla věta jak od gatese o potřebné ramce ;)

    ale mohl bys mi říct, která firma NEMÁ takto prolhané prodejce? vždyť můžeme jen vybírat podle toho, kdo lže míň :-(
  • 4. 3. 2008 10:28

    Alfik (neregistrovaný)
    ADSL od Volného mám, nevím, už dva, tři roky, ono to letí a za celou dobu pamatuji jen si dva nebo tři výpadky a to ještě byla vlastně vina Telekomu (ódva). Pokud něco nahlásím, obvykle velmi rychle zavolají a řeknou v čem je problém. A výpadek poznám velice rychle protože internet mám pro práci.
    Rychlost 2 mega, stačí bohatě, limit 12GB, obvykle vyčerpám tak 3. Samozřejmě, že bych bral vyšší rychlost, ale před lety na tu samou práci jsem měl 128 a také to šlo.
    Já bych Volného doporučil.
  • 5. 3. 2008 8:46

    Carlos (neregistrovaný)
    Ale takových firem se seriozními prodejci znám samozřejmě spoustu, určitě víc, než těch s prolhanci. A s tak vyslovenými lháři, jako byli prodejci hlasových služeb Volného se setkávám tak zřídka, že mi stálo za to to tady ventilovat. Tady navíc i reakce Volného na doloženou stížnost byla v takovém stylu, že u mě tato firma naprosto ztratila kredit. A to jsem byl kdysi, před, jestli to dobře počítám, 12ti lety, jeden z 10ti jejich prvních zákazníků v naší krajské vesnici :(
  • 4. 3. 2008 8:20

    Carlos (neregistrovaný)
    "Český zákazník podle nás takovéto rychlosti zatím nepotřebuje."
    Není to spíš tak, že Volný takovéto rychlosti prostě neumí zrealizovat a za rozumnou cenu k tomu? Co potřebuje zákazník, nechť rozhoduje zákazník, nikoliv pan Labský. Osobní zkušenosti s Volným, konkrétně v oblasti hlasových služeb: NIKDY VÍCE. Firma, jejíž prodejci jsou prolhaní nemravové, kteří se pro svou provizi nestydí vědomě lhát neznalému důchodci a "výhodnou nabídkou" mu zdražit jeho telefonní poplatky o 100%, v mém portfoliu dodavatelů služeb nemá místo.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).