Ostře? Pokud někdo dělá ze mě blbce, tak se také nepárám.
Fakt nevím, co bych já odpověděl na to, že rack svítí jak vánoční stromek a přesto má být vypnutý, když nastala situace, že z elektrikářského hlediska se za těchto okolností jedná o zvlášť nebezpečné prostředí a za nás platilo, že kromě ochranných pomůcek na sobě je povoleno svítit max.12V=.
Pokud mi tam už někde něco zateklo v jiné lokalitě, tak se jako údržba elektroniky zajímám jak to vzniklo a jestli to nehrozí i jinde v mém rajonu, protože jako obyvatel paneláku vím, co voda dokáže vytopit i na zcela nelogických místech od zdroje poruchy.
Dále mám nejen v serverovně, ale i u mašin s elektronikou vedle hasičáků složené igelity co jsem vysomroval od kluků balící koberce, s obsluhami vyzkoušené v klidu za sucha, že vše půjde bezpečně zakrýt. Nejen voda, ale také prach třeba, když by se vyskytli sádrokartonáři, zedníci.....
Mno jo, pojišťovák pochvalně mručel nad tímto opatřením a promítl to do výše platby pojištění. Nic to nestojí (půlčák myslivca kobercářům), chleba to nežere, každý zaměstnanec, včetně ochranky ví co s tím má dělat, a hlavně pak budu mít míň práce s nápravou škody.
Mám za to že ma poměrně novou budovu, takže ty trubky nemusí být 50 let staré jako ve vedlejších cinzacich.
Porucha vznikla únavou materiálu vzniká postupně a ne že vám plným proudem teče voda z trubky.
Jsou to koncové rozvody kde může být tak maximálně 6 baru, ve výškové budově spíš méně.
Že jsou instalateri jedním že zaměstnání kde je nejvíc hovad to je také známo.Na odpad/vodovodní trubky nepotřebujete žádnou kvalifikaci jako třeba u plynaru nebo elektrikaru.
Být zaměstnancem tak také nepočítám že to bude nezaslepene. Ne vždy může mít možnost u velkých armatur ověřit na vodomeru průtok vody. Ten průměr je tak velký že po natlakovani už neslysite průtok z male trubky někde vedle.
Ostře? Mně připadá, že se naopak na spoustu zjevných rozporů ani nedostalo. Třeba pokud už byl problém s vodou ze zrezlých stoupaček, neměla by být uřízlá trubka zas takovým překvapením – únava materiálu mohla skončit úplně stejně. Pak je samozřejmě na místě otázka, zda v takovém případě je záloha v jiné lokalitě s dobou obnovy v řádu dní dostatečným řešením pro službu, která je prezentovaná tak jak je prezentovaná. Podobně ty údajné telefonáty od obchodníků jako jediný komunikační kanál.