Nedivím se, že Centru stoupá návštěvnost. Když např. kliknete na jeho reklamu a hned se vám nastavuje Centrum jako domovská stránka, pak se není čemu divit.
Pokud vim, ma centrum jako jediny vubec nejaky kampane. Vyssi rust nez ostatni je asi logicky. Mimochodem - jak si muzes na televizni reklamu kliknout?:-}
Snad se tu nekomu podari protrhnou hegemonii seznamu.
Pochybuji, že by Centrum dokázalo dohonit Seznam, alespoň ne v dohledné době, sice procento růstu Centra je vyšší (to už hoodně dlouho), ale náskok si Seznam udržuje s přehledem. Ke kampani Centra v televizi: myslím, že je docela vyvedená, hodila by se spíš ke službě Xchat, ale to je věc názoru. Jenom trochu nechápu její načasování před prázdninami, kdy vždy návštěvnost internetu klesá a klesá i zájem inzerentů... no, asi za tím bude nějaká strategie :o)
Kampan je nacasovana na dobu spusteni noveho seznamu. Podle meho nazoru je to velmi dobry marketingovy tah centra, ktere timto elegantne prebere nastvane uzivatele seznamu.
Myslíte? Že by Centrum vědělo tak moc dopředu, že budou při spouštění nového katalogu Seznamu nějaké potíže (naštvaní uživatelé)? No nevím. Seznam toho letos spustil víc, například Novinky (kampaň Centra nebyla) - a Novinky byly po spuštění taky plný chyb a nyní mají řádově stejnou návštěvnost jako celé Centrum.
A další záhadná otázka: proč Centrum nevydalo tiskovou zprávu, že jsou proti poškozování dobrého jména kvalitních internetových katalogů? :o)
Tak jo, konec šprýmů, hezký víkend všem :o)
Seznam si sice udržuje náskok v unikátních uživatelích, ale není to náhodou tím, že spousta inzerentů marně (!) hledá své odkazy, z kterých spousta dodnes (!) nefunguje? Mimochodem v poměru počet uživatelů/počet vyhledávání jasně vede Centrum (o 25%).
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).