Kuchařská televize Mňam oslavila na začátku letošního roku dva roky své existence a rozhodla se změnit svou programovou nabídku. Tu by měly nadále tvořit pouze televizní pořady z vlastní produkce stanice. Mezi novinkové formáty by měly patřit pořady Chlap za plotnou s Martinem Polačkem, Tetovaný chef v režii Marka Pavaly, Sladká Adie s Adélou Suchomelovou, Veget s Klárkou uváděný Klárou Hájkovou, Láďův Expres moderovaný Láďou Dvořákem nebo Lukovo Spokojídlo, připravované britským kuchařem Lukem Grunshawem.
STÁHNĚTE SI: Představení nových kuchařů na Mňam TV
Od 1. dubna by pak měla být spuštěna také internetová platforma iMňam.cz, nabízející online archiv pořadů stanice a další materiály. Seznam mediatypů plánuje Pál Milkovics, CEO společnosti S&P Broadcasting, doplnit také tištěným magazínem Mňam. Od dubna bude distribuován zdarma v počtu deseti tisíc výtisků, do půl roku chce dosáhnout padesáti tisíc výtisků a sto padesáti stran. Jako šéfredaktorka titulu vystupuje Kateřina Fišerová.
Mňau s reklamami a trojice nových stanic
Roční výročí oslavila i Mňau TV, která se chce více profilovat na dětské diváky a jejich rodiče. Od dubna se stanice dočká nového grafického obalu a také nasazení reklamních bloků. Prodej reklamních časů stanic Mňam a Mňau TV zajišťuje mediazastupitelství Media Club. Jako novinkový formát byl pro Mňau zatím anoncován pouze jeden pořad, kterým jsou Zprávy ze světa zvířat. Milkovics také plánuje zavedení hybridních aplikací pro své stanice, bližší podrobnosti ale neoznámil.
Jak uvedl Milkovics, již brzy
by měly na českém trhu odstartovat hned tři nové televizní kanály. První z nich je Kutil TV, což by měl být první DIY televizní kanál na českém a slovenském trhu. Spuštěn by měl být během června, i když jednání s operátory zatím nebyly podle Milkovicse ani zahájeny. Druhá plánovaní stanice Mudr TV se chce věnovat zdraví a životnímu stylu, vysílat by měla 24 hodin denně, sedm dní v týdnu. K jejímu spuštění by mělo dojít na podzim.
Trhák nechce být klasickým teleshoppingem, Z24 čeká další odklad
Poslední novinkou je teleshoppingová Trhák TV, která umožní nákupy elektroniky, zájezdů, gastronomie nebo kosmetických doplňků. Stanice chce uvádět i pořady založené na spotřebitelských testech a soutěže určené divákům. Také Trhák TV by měla vysílat non stop a jako datum jejího startu zazněl opět letošní podzim. Klasické teleshoppingové kanály vydělávají na prodeji zboží, náš byznys model by měl být založen na kombinaci klasického podílu z prodeje a content marketingu, v jehož rámci poskytneme prostor pro prezentaci produktů. Ta ale nemusí mít nutně formu teleshoppingu,
vysvětlil Milkovics.
Ohledně anoncovaného zpravodajského kanálu Z24 slíbil Milkovics speciální tiskovou konferenci v horizontu jednoho až dvou týdnů. Všechny zmiňované kanály by měly být vysílány mimo zemskou platformu a v modelu FTA, jejich příjem by tedy neměl být dále zpoplatněn. Bez předplatného by měl fungovat i zmiňovaný web iMňam.cz.
PSALI JSME: Finančním partnerem Milkovicsova chystaného kanálu Z24 se stal Vladimír Železný