Dovolím si citovat výrok autora článku z jeho jiné stránky:
"Toto je osobní stránka autora, odráží jeho subjektivní názory a slouží k soukromým účelům. Jestli k jejímu obsahu máte připomínku nebo jiný názor, v žádném případě mi je neposílejte."
Článek je blábol (dceru lze předpokládám o změně ohledně kroužku informovat i po vyučování, ne o velké přestávce; příměr s kvadratickou rovnicí a kosením obilí je už úplně mimo: kdo neumí vyřešit rovnici ručně, nedokáže to naprogramovat ani pro mobil/počítač/kalkulačku; lidská inteligence spočívá nejen v sestavení, ale právě i vyřešení rovnice apod.).
Ale snažit se to panu Staníčkovi vysvětlit je myslím lautr zbytečné... On se nějakými argumenty vykolejit nenechá.
Do určité míry je to i užitečné. Studentům, kteří odolají pokušení to použít předtím, než si příklad sami spočítají, to pomáhá ověřit si rychleji, že neudělali chybu, než kdyby jim to dodatečně kontroloval učitel. Zároveň tak mohou spočítat víc příkladů, než kolik by jim zvládl učitel kdy zkontrolovat. Nicméně nutnou podmínkou je, že je to pouze doplněk výuky. Pokud by to student používal bez možnosti zeptat se na nejasnosti učitele, snadno se naučí jen "magický" postup, kterému nerozumí.