Vlákno názorů k článku Ministerstvo uzavře přihlášky do tendru na realizátora informační kampaně od pista - Naprostý souhlas. Pamatuji si dobu, když začala CT2...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 22. 8. 2006 13:22

    pista (neregistrovaný)
    Naprostý souhlas. Pamatuji si dobu, když začala CT2 vysílat ve IV.TV pásmu. TVP ve většině neumožňovaly toto pásmo příjímat. Tesla vyrobila a dodala na trh laditelné konvertory (cena tehdy asi 1000 Kčs). Žádné informační kampaně se neprováděly. Jen občas se v TV objevila zpráva, "pro příjem druhého pořadu TV je nutno si opatřit konvertor Tesla". Z vlastní zkušenosti vím kolik starších spoluobčanů i mimo velká města již ví o digitálním vysílání.
  • 22. 8. 2006 10:21

    prudic (neregistrovaný)
    V podstate se jedna o tak 2 pulhodinove porady, ktere by se mely objevit v televizi opakovane v ruznych vysilacich casech.
    1. porad - teoreticke veci jako zpusoby prijmu dostupnost a to i casova, sluzby.
    2.porad - "jak na to". Ukazat ruzne zpusoby instalace zarizeni. s ohledem i na to varovani pred pokojovymi antenami a vubec antenami se zesilovaci u DVB-T.

    Jelikoz je v zajmu stavajicich televizi at se na ne lide divaji i po prechodu, tak jim za vysilani nic neplatit (neznalost zakona neomlouva). Pokud jednotlive spolecnosti prestanou vysilat tyto osvetove porady v hlavnim vysilacim case, tak zkratit terminy v TPP. Vikend pred vypnutim kazdeho vysilace odpojit TV stanici (uz 3 mesice vysila i v DVB-T), a dokola tam otacet ty dva porady. Kdo ani potom nepochopi co ma delat, tak tomu sebrat uredne obcansky prukaz. A hned jsme na castce 1 MKc. Proc stat vyhazuje jak drak moje penize nechapu.
    Cela spolecnost funguje (i za sociku fungovalo "to je moje") na kapitalistickem principu a nas stat se stara o veci ciste kapitalisticke, ktere kapitalisti umi zaridit mnohem efektivneji sami. Nepamatuji si, ze by byla kampan k prechodu z meho oblibeneho obchudku na rohu ulice na supermarket 2 km daleko. Proste obchudek jednoho dne nebyl, a mne nezbylo nez si zjistit, kde se da nakoupit a jsem tedy nucen slapat jak to pako. A tam jde o jidlo, zakladni zivotni potrebu, ne jen o pitome jihoamericke kecani az do vecera.
  • 22. 8. 2006 8:22

    Radek Donát (neregistrovaný)
    Ja myslim, ze pro urcitou skupinu osob, ktera se diva jen na televizi a jine informace nema (bohuzel, jsou i taci), je urcita davka informaci asi nezbytna. Jen se obavam, aby informace v kampani zverejnene:
    1.) Netvrdily vylozenou nepravdu, nebyly zavadejici (prijem na kus dratu nebo pokojovou antenu neni vzdy mozny a pouze mapa pokryti k volbe typu anteny nestaci).
    2.) Nevyvolaly prehnana ocekavani (vyborny obraz i zvuk je pouze za urcitych podminek, interaktivni sluzby zdaleka nejsou dostupne vsem...).
    3.) Pokud mozno ujistily verejnost, ze dnes zakoupeny set-top-box (tj. pro MPEG-2) bude pro volne dostupne programy (FTA) v CR pouzitelny nejmene dalsich 10 let, zaroven okrajove naznacit, ze do dalekeho budoucna se mohou v eteru objevit i placene programy s jinym kodovanim, ktere dnesni set-top-boxy umet zpracovat nebudou.

    Jinymi slovy, je nutne, aby obsah spotu jeste pred jejich uverejnenim museli schvalit skutecni odbornici s dlouhodobou praxi (nejlepe z CRa, CDG, CTc i CTU). Jinak by z toho mohly byt nejen vyhozene penize, ale take znacny gulas v hlavach lidi (nez gulas v hlave, lepsi nedelat nic).

    Jsem na to uprimne zvedav :-).
    Srdecne zdravi Radek Donat, DVBTshop.net
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).