Diskutujete o něčem, co v článku vůbec nebylo řešeno.
Řešení je totiž v tom OOP - bude to nic neřešící plechová huba, ale výhodou je možnost ji na žádost zákazníka vypnout. Byl to naprosto stupidní požadavek, který prosazovalo o S.O.S. (viz připomínky k návrhu OOP), ale ono se časem stejně ukáže, že plechová huba jenom obtěžuje a nikdo o ní nebude stát. Škoda, že ty investice do tří plechových hub navíc již mobilním operátorům nikdo zpět nevrátí. Přitom stačilo jen počkat, zda to skutečně budou zákazníci vyžadovat.
Ostatní způsoby off-line informování o aktuálně používané síti mi připadají dostatečné: bezplatná SMS, web, wap, volání na bezplatnou linku s plechovou hubou, atd... ale proč on-line před každým hovorem?
Jenže mně to například nevadí jen proto, že volám jen z mobilu, takže mně to stojí všude stejně. Představa, že bych to nevěděl při volání na mobil, mi vadí velmi silně.
Ani teď nevíte cenu předem, když voláte v pevné síti na přenesené číslo a platí různé tarify pro volání uvnitř a mimo. A to už dlouho, a nikomu to nevadí.
1) volam nekomu, koho znam (rodina, pratele) a pak je velka sance, ze vim, co ma za operatora a neresim to podle predvolby.
2) volam nekomu, koho neznam a pak mu asi neco chci a ani dnes nepremyslim, u jakeho je operatora, proste s nim chci mluvit a je mi "jedno" kolik platim.
Takze zase takovy problem bych v tom nevidel. Jina otazka je, jestli na to neni nejaky zakon, ze musim predem vedet, kolik to bude stat, coz by dnes teoreticky slo (i kdyz nemam v hlave cenik vsech tarifu vsech operatoru, zjistit to muzu)
Pekny clanek akorat nevim jak bude osetreno aby zakaznik vedel na jakeho operatora se dovolal...protoze jinak se to vzdycky dovi az na fakture..a to je trochu pozde..jinak lolec : integrita kozy..to se podarilo:)
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).