Ale aby to bylo opravdu použitelné, museli by do toho odpočtu započítávat nejen oficiální reklamní blok, ale i všechny sebereklamy, upoutávky a "sponzorské vzkazy", jinak by to moc neřešilo.
No ono by to stačilo, kdyby dávali odpočet do hlavního večerního pořadu, jako to dělala JOJ u Talentu. Jsme tak vždycky díky tomu věděli, kolik máme času, jestli se začne už po osmé, nebo až ve 20.15 apod., zařídili jsme se podle toho, přepli pak na Primu a nezmeškali jsme ani vteřinu té show. Protože kdyby to mělo být u každé reklamy, tak je to myslím zbytečné. Ty večerní jsou vždy kolem pěti minut a člověk tak snadno odhadne, kolik má času. Vždycky to je tak na jedno cígo.
co bych na Nově uvítal je odpočet reklamního bloku. Toto nedávno testovali a bylo to super - vpravo dole v liště běžel odpočet do konce reklamního času a člověk hned věděl, kolik mu zbývá času na vyčůrání, osprchování, na večeři či vyvenčení pejska :-) Brzy ale od toho bohužel opustili, přeci nebudou vyhánět své diváky od televize :-(