Podle tohoto zákona je pak otázkou, jestli stejná nevyžádaná pošta je i ta, kterou nám v podobě reklamních letáků hážou různé firmy do schránek. Myslím, že je dokonece časově náročnější otevřít schránku a s letákem dojít ke koši, než zmáčknout DEL :) Myslím, že stejně tak i postihování spamu je absolutně nereálné a dost často je sporné pokud, že se jedná o spam, či například objednané zasílání novinek, kterého si daný uživatel ani nevšiml, že s ním někde souhlasil nebo někdo jiný náhodou (či úmyslně) uvedl jeho email...
1. Na "snailmailovou" schranku mate moznost napsat, ze si neprejete, aby vam byly letaky dorucovany a dorucovatele to musi respektovat.
2. Pokud si toho uzivatel nevsiml nebo na to zapomel, je to jeho blbost. Na druhou stranu takove "spamy" se daji obvykle snadno rozeznat a odber odhlasit.
3. Ja bych uvital, kdyby kazdy odber novinek ci neceho podobneho byl vazan na potvrzeni e-mailem. Tim bychom zabranili blbym vtipum.