Dobry den,
aniz bych chtel nejak nasazovat proti IM jakozto nasi konkurenci, se dvema udaji nemohu souhlasit.
1] Je to predstava pana Fryce o velikosti IM. Pokud si skutecne myslite, ze obrat IM dela 1/3 obratu na internetu (mysleno B2C) jste patrne obklopen lidmi, kteri vas presvedcuji o vasi velikosti. Zkuste se na to podivat z jineho pohledu. Nedavno zde na lupe padala cisla obratu KD marketingu a dalsich a to pouze z branze bile techniky. Kdyz pripoctu jine obory je vase 1/3 opravdu smesne cislo. Nebo si opravdu myslite ze cely prodej pres internet (B2C) za rok 2003 byl pouze 900 milionu Kc?
2] Vlastni doprava, jak jiz zde bylo receno nejedna se o vlastni dopravu, ale outsourcovanou. To by vsak bylo jedno, kdyby se nejadnalo o dopravu jen u nekolika spotrebicu. (stejne jako splatkove prodeje na dalku) U vetsiny zbyleho soritmentu je doprava delana pres spedicni firmy a splatkovy prodej na dalku neni mozny.
Pokud se v nakem bode pane Fryc pletu, dejte mi vedet na moji emailovou adresu nebo zde do konference.
Dekuji Martin Kasa
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).