Dobry den,
aniz bych chtel nejak nasazovat proti IM jakozto nasi konkurenci, se dvema udaji nemohu souhlasit.
1] Je to predstava pana Fryce o velikosti IM. Pokud si skutecne myslite, ze obrat IM dela 1/3 obratu na internetu (mysleno B2C) jste patrne obklopen lidmi, kteri vas presvedcuji o vasi velikosti. Zkuste se na to podivat z jineho pohledu. Nedavno zde na lupe padala cisla obratu KD marketingu a dalsich a to pouze z branze bile techniky. Kdyz pripoctu jine obory je vase 1/3 opravdu smesne cislo. Nebo si opravdu myslite ze cely prodej pres internet (B2C) za rok 2003 byl pouze 900 milionu Kc?
2] Vlastni doprava, jak jiz zde bylo receno nejedna se o vlastni dopravu, ale outsourcovanou. To by vsak bylo jedno, kdyby se nejadnalo o dopravu jen u nekolika spotrebicu. (stejne jako splatkove prodeje na dalku) U vetsiny zbyleho soritmentu je doprava delana pres spedicni firmy a splatkovy prodej na dalku neni mozny.
Pokud se v nakem bode pane Fryc pletu, dejte mi vedet na moji emailovou adresu nebo zde do konference.