Vlákno názorů k článku Mr. Lin(x) přišel o doménu a zmizel ze světa! od Anonymni anonym - Děkuji za článek a prosím, nenechte se odradit...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 28. 2. 2001 22:37

    Anonymni anonym (neregistrovaný)
    Děkuji za článek a prosím, nenechte se odradit od kritiky i velkých a mocných serverů.... Z reakce pana H je vydět, že jste šťouchli do vosího hnízda a z jeho ukvapené, nepřesné a dost demagogické odpovědi lze usuzovat, že jste měli pravdu.

    Také by mne zajímala odpověď na otázky týkající se daňových dokladů, nepřesností při realizace kampaně, uvedení v omyl apod. Ale člověk Hlavenkova formátu se z toho jistě nějak vykroutí...

    Problém je v tom, že tady není rozumná konkurence a tak se výměnné služby chovají tak jak se chovají - Linxův jediný velký konkurent - Billboard se také chová tak, jak se mu zlíbí - např. v průběhu mění své "zákony" a najednou prostě zakáže prodej svých kreditů a nutí všechny své členy akceptovat jeho směšnou cenu 19h za impressi, když skutečná tržní cena byla mnohem nižší ......... Nejprve si to však nechal schválit od "Velkých" serverů, aby neodešly zpět k Linxovi, od kterého za dramatických okolností odešly minulý rok...

    Proto ještě jednou děkuji za článek, který si troufne i na jedno z největších impérií na českém internetu.
    ------------
    Pro pana Odehnala: Promiňte, určitě to myslíte s českým internetem dobře, ale zanechte i Vy toho šíleného amaterismu, přestaňte radit v oblasti, do které evidentně moc nevidíte - např. systém mikroplateb již funguje, není třeba tady tento "skvělý" nápad pitvat.....Mrkněte např. na Nabij.cz. To že se telecom chová monopolně není jeho vina, ale vina neschopných a amatérských úředníků na ministerstvu. Kdyby jste vlastnil CT, choval by jste se obdobně .... Čím více se přibližuje skutečný konec jeho monopolu, tím více se CT snaží být solidní firmou - srovnejte situaci před lety a nyní - třeba cenu ISDN ... a není to samozřejmě proto, že by chěl, ALE proto, že by jinak v budoucnu nepřežil
    -------------
  • 28. 2. 2001 23:33

    Pavel Odehnal (neregistrovaný)
    A je to tu znova - Pane Anonymní anonyme, na rozdíl od Vás se alespoň podepíšu a i s vědomím toho, že mne budete moci jmenovitě vláčet za vlasy az k doméně "nabij.cz". Nevadí mi to, protože kdysi dávno, když jsem v diskusi na nejmenovaném diskusním serveru nevěděl, jak jinak přesvědčit oponenta o tom, že říká pitomost, nabídnul jsem mu návštěvu u firmy, která užívala jím zcela popírané technické řešení. Vzápětí jsem byl označen za "buzeranta" a bylo mi takto několik dalších vět spíláno. Když jsem navštívil stránku dotyčného, zjistil jsem, že jde o 13ti letého člověka, kterému jsem všechno odpustil, protože v tomto věku má člověk právo na určité extrémnosti. Vy jste ale jistě starší, nemám pravdu?

    K doméně "nabij.cz" - pokud byste na ní chtěl demonstrovat funkčnost mikroplateb, nebudete příliš úspěšný. Tato doména není doposud zprovozněna, s mikroplatbami nemá zhola nic společného a já, přestože amatér, bych o tom měl něco vědět. Její registraci jsem osobně zajišťoval.

    Máte tedy na mysli pravděpodobně doménu "nabit.cz". Jde o bezpochyby úspěšnou doménu a já zde neřeknu proti jejímu modelu ani slovo. Nicméně, pokud se nemýlím, porovnávat ji s mnou (žertem) navrhnutým modelem mikroplatbové banky je srovnávání parkovacího automatu s bankomatem. Ano. Do obou se sypou peníze. Výstupem, rozsahem výstupu a jeho užitností je něco zcela jiného. A ještě jednou - to není urážka "nabit.cz", velmi si vážím invence a návštěvnosti tohoto serveru.

    Pokud se Vám zdají mé příspěvky amatérské, budiž, jsem amatér. Osobně bych se charakterizoval jako prázdno obalené člověkem, ale to také není můj nápad, vykradl jsem ho z Van Gulika, z jedné epizod jeho slavného soudce Ti. Ale to jistě znáte. Vážně - nepovažuji se za profesionála tak, jak jej asi chápete Vy. Raději budu exaktně uvažujícím amatérem.

    Nemohu s Vámi souhlasit v tom, že Telecom se chová v zásadě správně, resp. že to není jeho vina. Nechová. Poškozuje zájmy internetové komunity a potažmo zájmy našeho státu tím, že brzdí potřebný vývoj v informatice. Mohl bych vést dlouhé diskuse o něm, ale není to nutné. Mne přesvědčila definitivně tato (velmi osobní) zkušenost - ve zkratce - několik podivných chlapů ve žlutých vestách s nápisem Telecom, potulujících se po zahradě soukromého pozemku. Zní to hloupě, že? Ale já nechápu, proč se mají courat po soukromém pozemku, bez ohlášení (což by byla slušnost, i když vynechám jejich povinnost vyplývající z telekomunikačního zákona). A ještě legračnější byl můj následný rozhovor s jejich nadřízeným, tolik arogance a jistoty si svým postavením jsem asi nikdy neslyšel.

    Nemáte pravdu, že bych se choval stejně. Ale o tom Vás nemám jak přesvědčit.

    Nesouhlasím s tím, že Telecom se chová nyní lépe. Chová se stále stejně a není to jen v oblasti poplatků. Sleva ISDN, promiňte, je stejná jako sleva lokomotivy, běžného člověka se dotkne v podstatě stejnou měrou. Vstřícnost bych čekal někde úplně jinde.

    JÁ chci věřit, že Telecom v budoucnosti nepřežije. Ale jsem jen prázdno...
  • 1. 3. 2001 0:44

    Jirkan (neregistrovaný)
    Vazim si jakekoli reakce do teto diskuse. Jenze bohuzel velka vetsina lidi nema na to cist reakce grafomanu na 10 stranek. Vase prispevky jsou k veci, jestli bych ale mohl poprosit, mozna trosku kratsi ;-) To je desne, ani se mi to nechce cist, ale pracovni doba mi to fakt nedovoli :-)
    Diky
  • 1. 3. 2001 10:57

    Jiří Hlavenka (neregistrovaný)
    Souhlasím s panem Odehnalem v tom, že je opravdu těžké komunikovat s anonymem (zejména s tím, který si na své anonymnosti tak zakládá, že to uvede do odesílatele hned dvakrát).
    Rozhodně se nechceme z ničeho vykrucovat - pro pořádek jenom podotýkám, že chybičky u daňových dokladů atd., jak zde zmiňoval kolega, se udály mnohem dříve, než Computer Press koupil firmu Clark, takže to byla dříve odpovědnost zcela jiných lidí a jiné firmy, i když jsme samozřejmě to mohli konzultovat nebo diskutovat. Samozřejmě nás jakákoli chybička mrzí a hned ji usilujeme napravit - nicméně určitě i vy se mnou budete souhlasit v tom, že lidé jsou omylní a chyby dělají. Mám pocit, že nás chcete za jedinou poměrně malou chybičku, kterou notabene zapříčinila jiná firma, tady ukřižovat.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).