To máte, pane Bednáři, z toho, že se v dnešním světě ještě pořád snažíte být za slušňáka a neblokovat reklamy. Pak vás zbytečně vytočí každá taková rajda od HP. Nenechte si zbytečně krátit život a zablokujte reklamy do té doby, než provozovatelé najdou nějaký méně invazivní způsob vydělávání (třeba PR články tady na Lupě jsou v tomto směru docela fajn - nepřekáží, nevyskakují po přejetí myší, neanimují, neštěkají...)
nemáte ani tucha o tom, jak fungují komerční weby - odkdy správce webu mluví do výroby reklamy nebo do jejího nasazení na webu?
Já bych si přál, aby se k jakékoliv problematice vyjadřovali lidé, kteří o ní mají alespoň nejzákladnější ponětí (3x palec dolů a smutný smajlík k tomu).
Spíš si myslím, že volové jsou správci českých novin.
To totiž zase jeden suverenní správce si vše vyzkoušel pouze na svém dostatečně výkonném počítači (a na vysokorychlostní lince).
Právě povědomí o tom, co se může dít na jiných počítačích než na mém, je typické pro zkušenější správce.
A výsledek neschopnosti správce českých novin? Antireklama na HP a povědomí, že je lepší je raději nečíst. Konec konců zmanipulované shrnutí je stejně vždycky ráno už v televizi.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).