To máte, pane Bednáři, z toho, že se v dnešním světě ještě pořád snažíte být za slušňáka a neblokovat reklamy. Pak vás zbytečně vytočí každá taková rajda od HP. Nenechte si zbytečně krátit život a zablokujte reklamy do té doby, než provozovatelé najdou nějaký méně invazivní způsob vydělávání (třeba PR články tady na Lupě jsou v tomto směru docela fajn - nepřekáží, nevyskakují po přejetí myší, neanimují, neštěkají...)
Spíš si myslím, že volové jsou správci českých novin.
To totiž zase jeden suverenní správce si vše vyzkoušel pouze na svém dostatečně výkonném počítači (a na vysokorychlostní lince).
Právě povědomí o tom, co se může dít na jiných počítačích než na mém, je typické pro zkušenější správce.
A výsledek neschopnosti správce českých novin? Antireklama na HP a povědomí, že je lepší je raději nečíst. Konec konců zmanipulované shrnutí je stejně vždycky ráno už v televizi.
nemáte ani tucha o tom, jak fungují komerční weby - odkdy správce webu mluví do výroby reklamy nebo do jejího nasazení na webu?
Já bych si přál, aby se k jakékoliv problematice vyjadřovali lidé, kteří o ní mají alespoň nejzákladnější ponětí (3x palec dolů a smutný smajlík k tomu).
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).