ano historii maji, ale ve chvili kdy se komunikace musi smerovat pres nekolik lidi, tak je trochu komplikovane synchronizovat co, kdy a komu poslal.
Ale v podstate se da s clankem souhlasit. Take vyuzivam email jen kdyz je to treba. Napriklad kdyz se resi zavaznejsi problem v nemz je zainteresovano vice lidi a je potreba mit dukaz o komunikaci. Jinak je skutecne jednodussi zvednout telefon. Zalezi skutecne ale na podstate veci a nekdy je v podstate diskutabilni jestli je telefonat rychlejsi. Kdyz treba potrebuji od nekoho zjistit co potrebuje kde nastavit, tak je lepsi poslat email se zadosti o podrobnosti a z odpovedi rychle vyfiltruje co potrebuje. Kdyz ale zavolat tak musi vyslechnout veskere nesmysly, ktere by ho napadly i samy. ... ani jedna moznost se neda pausalizovat
IM má historii samotných zpráv, ale neumožnuje zasílání zasílání příloh (které ty kryplovské instituce většinou požadují), takže pro tento způsob komunikace se nehodí (a to jsem měl na mysli).
Hodně IM používám, protože je zdarma, a je online, ale nehodí se pro delší hovory, protože i když osobně píši všemi deseti diskuse je asi o polovinu pomalejší (mnohdy ještě víc), než hovor.
A taky, pokud člověk dělá něco jiného (myší a klávesnicí), je lepší tel. protože může dále pokračovat...
IM taky nepoužívá mnoho institucí, jako jsou banky atd., takže nejde použít jako plnohodnotná náhrada tel., emailu a nebo dopisu (což má dnes každá instituce).
Jo, pro tebe je důležité mít historii, v které jde jednoduše hledat, měnit, přeposílat, případně jen dokázat, že bylo posláno to a to, a že daný člověk říká bludy... To člověku Instant Messaging ani telefon nenabídne.
Manager si může dělat co chce. Může maily ignorovat, může lidi vyrušovat telefonáty, nebo může týden nepřijít do práce. Na tom jak komunikuje prostě moc nezáleží.
Já jsem technik. Když řeším problém tak mi většinou stojí za to dát dohromady potřebné informace a odpovědět mailem. Za týden pak můžu email doplnit, opravit, přeposlat, nebo si alespoň osvěžit co jsem to vlastně dělal. Emaily jsou skvělý nástroj, ale chápu že pro manažírka na kanárech je to trochu overkill, takovému bohatě stačí telefon a chat.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).