Hlavní navigace

Vlákno názorů k článku Nahé ADSL: už i s dotovaným počítačem od anonym - Koukám že vy jste z té líhně marketingových...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 28. 9. 2010 12:43

    bez přezdívky
    Koukám že vy jste z té líhně marketingových mágů, kteří všechno doporučují hodit na někoho jiného.

    Volám do nějaké firmy a reklamuju. A oni na to - to my nic, to dělá externí firma a my už s ní rozvázali smlouvu, ten člověk tam už nepracuje, byl to brigádník! A nazdáááár!

    Zákazníci tohle milují!
  • 28. 9. 2010 13:48

    Flasi (neregistrovaný)
    Myslím, že vaše poznámka je mimo. Zřejmě si to neuvědomujete (když jste to napsal), ale vy kritizujete totéž co Kll.

    Kll velmi rozumně říká, že operátor má dělat to co umí a nenabalovat na to věci ke kterým ten support neumí poskytnout.
    Tedy, že se má předcházet situacím, kdy dodávám něco, za co sám neručím a ručit neumím a co dodává někdo s kým brzy možná rozvážu smlouvu.
  • 28. 9. 2010 8:44

    kll (neregistrovaný)
    Nabídka je to dobrá, jenom řešení all-in-one považuji za dost nešťastné, stejně tak jako realizaci všeho zásadně T-Mobilem.

    Otevírají si tím široký prostor pro reklamace a pro nespokojeného zákazníka... Daleko lepší řešení by bylo dát prostě zákazníkovi "slevový voucher na 10 000,- Kč" do nějaké IT firmy, kde mu sestaví a doma zapojí PC dle jeho výběru.

    Zákazník tak nebude svázaný výběrem konkrétního typu PC a případné reklamace na HW nebude muset řešit T-Mobile.

    Už totiž vidím ty hromady lidí, kteří se budou nechápavě dívat PROČ nemohou PC reklamovat na prodejně operátora nebo proč zaměstnanec prodejny nemůže jít rovnou k nim domů a nastavit jim to a musí to objednávat na nějakém call centru :-)

    Proto je řešení formou slevy vždy lepší... Navíc pak i "špatný výběr" HW konfigurace nemůže jít na hlavu T-Mobilu, protože si určitě bude dost lidí stěžovat proč na tom nemůžou hrát například Mafia2 na plné detaily, "když je to počítač"!

    Sám pracuji u operátora mnoho let a tyto situace budou vznikat na 100%.

    T-Mobile má v tomto přístup podobný jako Apple - ten taky pracuje stylem "já, já, já", vlastní HW, vlastní SW, vlastní aplikace - nejraději by i pro všechna zařízení tahali vlastní elektrickou síť kdyby mohli. S takovým přístupem se není co divit, že Jobs má desetkrát menší majetek než Gates, který se soustředí téměř výhradně na SW a na zbytek má "jenom" partnery :-)
  • 28. 9. 2010 10:06

    anonymní
    Support bude na 100% zajistovat dodavatel a predpokladam ze neco jako NBD neni problem. Tudiz pokud neco nebude fungovat, prijede manik a vymeni to kus za kus, samozrejme bez naroku na prenos dat ... . Uvedomte si, ze to proste nestoji 10k, takze vam zadnych 10k nemuzou nabidnout.

    A vposilani lidi dohaje jsou operatori jiste trenovani dost, takze je par dalsich co budou otravovat s timhle nemuze vytrhnout ;).
  • 28. 9. 2010 11:21

    kll (neregistrovaný)
    Evidentně nepracujete v blízkosti žádného marketingu :-)) Jistě, že jim můžou nabídnout "voucher na 10k, klidně na 100k, na milion, na miliardu...". Protože na voucheru je KONCOVA CENA partnera.

    Takže přijdou k partnerovi a ten jim řekne, že dostávají zboží v hodnotě 10 000,- Kč i když ve skutečnosti je nákupka pro něj třeba 3000,- a operátor mu za to zaplatí 5000,-.

    Takhle to prostě funguje.

    --

    Jinak samozřejmě každé poslání zákazníka do háje nemusí vznikat chybou operátora a ve skutečnosti je velice malé procento stížností oprávněných. Chybou operátora pak ale je, že nechal prostor pro to, aby vůbec tyto stížnosti vznikaly pod jeho jménem.

    Proto je lepší na služby, kde cítím, že budou silné třecí plochy - například nový PC a uživatel, který s ním pravděpodobně vůbec neumí pracovat, tak takovou službu přenechám partnerům, aby si uživatel komplikace nespojoval se značkou operátora.

    Například od té doby co operátor, pro kterého pracuji, používá v marketingových materiálech na Internet screenshoty a loga Seznamu, Facebooku atd. se lidi často obracejí na operátora "na facebooku mi to píše, že mám špatné heslo, udělejte s tím něco!" nebo "Nejde se mi přihlásit na e-mail na seznamu, chci reklamovat vaše připojení!"

    Každému je jasné, že to není oprávněná reklamace, ale zákazník nakonec nebude naštvaný na Seznam nebo na Facebook - bude naštvaný na operátora. A proč? Jenom proto, že na nějakém letáku nechal vedle loga facebooku svoje logo :-)

    Proto je lepší se tomu vyhýbat a dobrým způsobem jsou například slevové vouchery. Tím, že chce T-Mobile řešit všechno sám a dokonce i pravděpodobně externí technici budou mít na sobě při instalaci logo T-Mobile, si úžasným způsobem nabíhá a nakonec se proti T-Mobilu zvedne vlna nevole a CSI (index zákaznické spokojenosti) jim díky této akci klesne, ne stoupne bez ohledu na vynaloženou snahu.

    Však uvidíte sám... :-)
  • 29. 9. 2010 8:12

    joozin (neregistrovaný)
    Zkouset to muzou, ale je jim to plat prdny... Kdysi tohle zkouseli u nabytku v kika. Kdyz jsme si vysvetlili, ze stolek jsme koupili v baraku napisem kika, na fakture je napsano kika, tak to je jejich starost, nikoliv jejich dodavatele. Stalo to neco casu, telefonatu a mejlu, ale nakonec reklamaci uznali.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).