nelíbí se mi tón, jakým šmahem posíláte všechny P.R. agentury do jedné škatulky špatných. Stejně není správné, když politik řekne, že všichni novináři jsou prodejní. Asi máte své zkušenosti, ale nevěřím, že jsou dostatečně relevantní. Z minulého článku si pamatuji, že jeden čtenář Vám vaši kritiku zahlcení Vašeho e-mailu smetl argumentem, že stahování rychlostí 1,5 kB/sec nesvědčí o dobrém image čelného experta na elektronické komunikace (jinými slovy, že byste mohl mít lepší modem). Stejně tak mne nepřesvědčuje, že dobrá P.R. agentura neví, že již rok nemáte internetovou adresu. E-mailování press releasů je jen malá část prací, které P.R. agentury pro klienty dělají.
Já v poslední době tiskové zprávy chápu jako DDoS útoky, :-) ale zatím ještě zvládám. jen mě trochu děsí představa, že bych měl každou TZ publikovat. Já vždycky myslel, že TZ jsou především zamýšleny pro informování článkopisců, teprve v druhém plánu se počítá s eventuálním zveřejněním zprávy. Budu se muset ještě hodně učit.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).